Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This place ... The drowning ... MATT!!

Ga naar beneden 
+2
Matt
Angel
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

This place ... The drowning ... MATT!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This place ... The drowning ... MATT!!   This place ... The drowning ... MATT!! - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 5:24 pm

DK schoot in een gemene lach toen Matt hem begon te slaan. 'Is dat alles wat je kunt? Ik dacht dat je wel wat meer in je had'. Ineens zag DK Leelou te voorschijn komen. 'Oe, nog meer toeschouwers' bromde hij tegen Leelou. Matt nam nathalie mee, en DK had enige last van zijn *. DK kijkt naar Leelou. 'Denk je dat je de enige bent met een wapen?' vroeg hij gemeen. Voor dat Leelou iets kon doen, schoot hij Leelou in zijn rechterboven arm. Een gemene lach kwam op het gezicht van DK te staan. 'Schiet maar terug'. DK had een valse grijns op zijn gezicht staan. Hij hoorde iemand de boot inrennen, maar schonk er geen aandacht aan. Hij richte opnieuw op Leelou. 'Je hebt een lekker zusje' grijnsde hij naar Leelou. 'Weetje? Je komt me neus uit'. Opnieuw schoot DK, maar dit keer in de buik van Leelou. Een nog valsere grijns van op zijn gezicht te staan. 'Hoe ga je dat nu uitleggen aan je vriendinnetje he?' grijnsde hij. 'Ow nee wacht, het is je vriendinnetje niet, ik maakte maar een grapje'.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This place ... The drowning ... MATT!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Matt Boswell
» Matt's garage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: The City :: Haven-
Ga naar: