Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Opnieuw een meeting..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:28 pm

Nathalie was al een tijdje met Matt. Ze waren samen echt heel erg gelukkig. Ze liep rustig rond met een iets dikkere buik. Ja ze was zwanger. Zwanger van haar droomjongen natuurlijk. Toch bleef ze naar meetings gaan, zonder te racen. Ze kon door de zwangerschap haar vrienden toch niet in de steek laten? Ze liep rustig naar een paar bekenden en begroette ze. Ze praatten wel uren en af en toe kwam het onderwerp van DK erbij. Ze was er al goed overheen. Het maakte haar dan ook niet zoveel meer uit als hij ook bij de meetings was. Het was gebeurt maar vrienden? Nee dat echt nooit meer. Ze kwam vaak op meetings, hij was er zelfs ook vaak. Ze vond het soms lastig maarja. Ze kon hem niet gaan verbieden hier te komen, toch? Nu was ze dan ook veel gelukkiger. Matt was erg lief en zorgzaam voor haar. Haar broer Leelou vond hem dan ook vele beter dan DK. Iedereen vond dat. Ze dacht af en toe nog wel een keer aan de dingen die gebeurt waren. Ze was eigenlijk nog best jong voor een kind. Pech dan. Ze was gelukkig met Matt en met een klein gezinnetje zou het nog vele leuker worden. Haar auto was ook helemaal gemaakt na de crash, dat was dus verleden tijd.

Na een paar lange maanden rond te moeten lopen met een dikke buik brak de dag aan van de geboorte. Ze was net op de meeting toen de weeën begonnen. Matt vond dat de laatste maand het beste was dat hij steeds bij haar was. Nu was hij dan ook aanwezig. Hij hielp Nathalie in zijn auto en scheurde naar het ziekenhuis. Beide waren een beetje bang. Wat als het niet goed liep? Het was een beetje te vroeg dus het kon slecht aflopen. In het ziekenhuis werden de twee naar een kamer begeleid waar de geboorte van start kwam. Het was een moeilijke geboorte maar heel lang duurde het niet. Een klein meisje werd geboren. De twee doopten haar als Lila. Het was een klein fijn meisje en heel erg gezond. Al hun vrienden en de broer van Nathalie kwamen natuurlijk kijken. Ze vonden hun dochtertje prachtig. Ook DK had ervan gehoord maar deze kwam niet kijken. Nee dat hoefde voor hem helemaal niet. Toen de drie weer thuis waren hadden ze de mooiste tijd van hun leven. Een klein dochtertje was echt super en samen brachten ze haar groot..

15 jaar later was er een hele grote meeting. Erg veel mensen kwamen naar deze meeting. Ook Nathalie was ditmaal aanwezig. Ze was weer helemaal terug in de race wereld. Ze was gelukkig net als haar dochter. Samen gingen ze vaak naar races kijken en nu kon zelfs haar dochter racen! Toch had Nathalie het niet graag dat ze deze keer zou gaan racen. Ook DK was er maar dat maakte haar niets uit. Nooit zou ze de verhalen van hem vertellen maar ze zou Lila wel tegen hem beschermen. Rustig zat ze op de motorkap van haar auto. Waar bleef Lila toch? Ze had eindelijk haar eigen auto en ze zou toch naar de meeting komen? Ze mocht niet gaan stressen. Haar dochter was al oud genoeg om zelf te rijden dus moest ze rustig blijven. Nathalie zuchtte even en staarde voor haar uit. Al snel hoorde ze een bekende motor en keek ze op. Eindelijk was ze er!

[We konden het niet laten om het nu al te doen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:30 pm

Een mooie Honda kwam aangescheurt. Een jong meisje zat achter het stuur. Ze stopte de auto naast die van haar moeder en sprong eruit. "Haai mam!" riep ze en gaf haar een knuffel. Ze grinnikte even en keek kort rond. "Zo cool hier! Is pap er ook? Ik ga rondkijken hoor!" riep het meisje enthousiast en sloot haar auto. Ze keek rond en liep rustig tussen de auto's door. Wauw wat een motoren zaten erbij! Ze glimlachtte en keek even naar de race die bezig was. Ze liep verder en zette haar capuchon op. Ze keek naar de auto's en genoot van het geluid dat te horen was. Hier voelde ze haar echt thuis! Ze liep verder en botste opeens tegen iemand..
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:40 pm

DK was veranderd de laatste tijd. Nou ja, zo deed hij tegen andere mensen. Van binnen was hij nog steeds de zelfde. De meeste mensen trapten er weer in. Littekens had hij over gehouden aan het gevecht met Leelou. DK was nog steeds beroemd in Tokio, dus iedereen was ook "Bevriend" met hem. Kreeg je ruzie met hem? Dan kon je die zelfde avond nog aan slapen bij de vissen.

Dk was bij de meeting die er was gepland die avond. Hij begroette wat vrienden, en praatte wat met ze. Enigsinds bij gepraat, draaide hij zich om, en liep er iemand tegen hem op. 'Heey kan je niet...' hij stopte met zijn zin toen hij Lila zag. Ze was mooi netzoals haar moeder dat was. Hij grijnsde van oor tot oor. 'Heey meisje, voortaan uit kijken waar je loopt' knipoogde DK naar haar. 'Maar zo'n mooi meisje als jij raced toch niet?' vroeg hij grijnzend aan haar. 'Ik bedoel je risceerd je leven toch niet zomaar?' vroeg hij glimlachend aan haar. Wachtend op haar antwoord ging hij op zijn motorkap zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:45 pm

Lila stapte achteruit en snoof even. "Tuurlijk race ik wel, wat dacht jij dan" zei ze droog en liep wat verder. Ze keek even rond en draaide haar weer naar DK. "Ik kan wel rijden hoor" zei ze dan en snoof weer. Wat dacht hij wel niet? Ze stak haar handen in haar zakken en keek hem emotieloos aan. Ze was best anders dan haar moeder. Ze had veel meer lef en ze was dan ook nog eens erg populair. Bij de jongere mensen dan toch. Ze grijnde kort en keek dan rustig weer naar DK. Hij zag er best stoer uit, daar hield ze van!
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:51 pm

'Hm, kijk je dan wel uit meissie' grijnsde hij naar haar. 'Er lopen hier namelijk niet zoveel goeie mensen rond' knipoogde hij naar haar. 'Maar vertel me is iets meer over je race kunsten' grijnsde hij naar haar. 'Misschien kan je me iets bij brengen, of misschien ik jou wel' knipoogde hij naar haar. Vrienden van DK liepen weg, en reden met hun auto's weg. Algauw waren DK en Lila alleen met zijn tweeën. Hij grijnsde naar haar. 'Hoelang rij je eigenlijk al?' vroeg hij kalmpjes, en keek voor zich uit. Hij genoot van de race
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:55 pm

Lila keek hem aan en zweeg even. Ze haatte het als mensen meisje ofzo zeiden. "Ik heet trouwens Lila" zei ze maar en keek even rond. Ze keek weer rustig naar hem en zweeg even. "Ik rij nog maar net, ik heb net leren driften en verder gaat alles wel goed" zei ze rustig en keek hem aan. Ze keek even naar zijn vrienden die weggingen en dan zocht ze even naar haar moeder. Ze haalde haar schouders op, ze kon best voor zichzelf zorgen. Ze keek weer naar DK en zweeg even. Ze verveelde haar dood..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:18 pm

Een jongen met gebruind haar kwam aan rijden in zijn Veilside en parkeerde zijn wagen naast die van Nathalie. De wagen van zijn dochter stond er ook maar ze was er niet. Raar. Hij deed zijn deur open en enkele weken terug had hij er net deuren in laten zetten die verticaal opengingen. Hij stapte uit zijn wagen en meteen kwam er een grote bende naar hem toe maar hij negeerde ze alllemaal en wandelde rustig naar Nathalie. Hij drukte haar een kus op de lippen en keek haar even aan. 'Waar is Lila?' Vroeg hij meteen aan haar en wachte rustig io een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:24 pm

Nathalie glimlachtte even en keek haar dochter aan. Ze keek rond en hoorde dan een auto. Ze keek op en zag Matt. Ze glimlachtte en voelde de kus. Ze gaf hem een lange kus terug en keek even rond. "Ze is wat auto's gaan bekijken, je kent haar toch" zei ze zacht en glimlachtte. Ze was trots op haar dochter. Ze hadden een super gezinnetje nu. Ze trok Matt naar haar toe en gaf hem nog een lange kus. Dk was ze helemaal vergeten. Hij was uit haar hoofd en uit haar hart verdwenen. Ze keek even naar wat vrienden en glimlachtte even. Daarna keek ze weer naar Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:39 pm

Kort sloot hij zijn ogen en streek over haar rug heen. Toen ze wat zei over Nathalie keek hij bedenkelijk rond. De ruzie tussen hem en DK was nog steeds niet opgelost, maar ze zagen elkaar amper dus hun contact was verwatert. Ergens baarde het hem wel zorgen dat die creep hier nog steeds rond wandelde. En nu zijn dochter er was voelde hij zich al helemaal bezorgd worden. Wat nou als ze die gast tegen kwam? Matt schudde zijn hoofd en keek even naar de mensen die daar nog stonden. 'Wel wat staan jullie hier nog, ga racen mensen daarvoor zijn jullie toch gekomen.' Zei hij met een grijnsje tegen iedereen. Luid gejuig klonk er nu. Matt was hier nu een van de bekendste racers samen met Nathalie, oke DK ook nog steeds. Maar hij en Nathalie stonden iets hoger op de populariteits radar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:42 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte even. Ze keek even rond maar ze zag Lila niet meteen. Ze keek dan naar de rest en grijnsde even. Ze gaf Matt een kus en sloot haar ogen weer even. Ze trok Matt bij haar en grijnsde even. Ze keek naar wat vrienden die met hun auto's vertrokken om te gaan racen. Ze glimlachtte en keek even rond. Ze sloot even haar ogen en keek dan weer naar Matt. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en kneep in zijn hand. "Ik hou van je" zei ze zachtjes en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:44 pm

Lila keek even naar DK en dan kort naar de race. "Maar ik ga even naar mijn ouders. Ik kom straks wel eens terug ofzo" zei ze kalm en liep verder langs de auto's die ze nog niet bekeken had. Ze grijnsde even en zag toen dat ook haar vader er was. Ze rende erheen. "Paap!" riep ze vrolijk en sprong rond zijn nek. Ze grinnikte even en liet weer los. Ze landde op haar voeten en keek naar haar ouders. Ze vond het echt fijn op de meetings! Ze zou hier uren willen blijven, dagen zelfs maar natuurlijk kon dat niet. Ze keek even rond en dan naar Nathalie en Matt. Ze vond de twee altijd schattig samen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:51 pm

Matt keek haar aan en drukte nog een zachte kus op haar lippen. 'Ik ook van jou.' Zei hij zacht tegen haar. Hij plaatste zijn hand op haar achterhoofd en keek even naar de bezichtigers van zijn auto. Toen opeens hoorde hij de stem van haar dochter en liet Nathalie los en gaf Lila een korte knuffel. 'Lil L' Zo noemde iedereen haar. Hij glimlachte zacht en sloeg zijn arm om Nathalie heen. 'En, al veel nieuwe wagens zien staan?' Vroeg hij droogjes aan haar. Rustig wachte Matt af en keek even naar een jongen die naar hem kwam. Kort knikte hij naar hem. 'Later.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:54 pm

Lila keek naar de twee en glimlachtte even. Ze vond die twee zoo schattig! Ze grinnikte even en keek kort rond en dan naar haar vader en moeder. "Ja! Ze zijn zoo mooi" riep ze blij en grinnikte. Ze keek rond en ging op haar auto zitten. Ze vond het hier echt super. "Paaap, maam? Hoelang blijven we hier?" vroeg ze en keek de twee aan. Ze wilde lang blijven. Ze wilde de races zien! Misschien zou die ene jongen ook wel meedoen. Ze had zijn naam niet eens gevraagd! Jammer wel. Ze keek rond en dan weer naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:56 pm

Nathalie glimlachtte en kustte terug. Toen hoorde ze de stem van Lila. Ze keek op en zag haar dochter, weer zo vrolijk als altijd. "Hee liefje" zei ze met een glimlach en drukte een kus op haar voorhoofd. Ze ging tegen Matt aanstaan toen hij zijn arm rond haar legde en ze keek naar haar dochter. Ze hoorde dan de vraag en grijnsde even. "Niet zo lang hoor, vergeet niet dat je nog geen 16 bent" zei ze rustig. Ze keek even naar de race die bezig was en dan naar Matt die ze nog een kleine kus gaf. Ze grijnsde even en keek dan weer rustig naar haar dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:04 pm

'Sorry meid, je moeder is nog altijd de baas hier.' Zei hij tegen haar en keek haar dan even aan. 'Sorry maar ik moet nu wel even racen.' Zei hij tegen hen en knikte naar beide dames. Hij liep naar zijn auto en stapte dan ook in, meteen liet hij zijn motor enkele keren brullen waardoor ook al de mensen uit de weg gingen. En hij reed door, maar toch hield hij halt bij hen. 'Wees voorzichtig hier, met sommige van die gasten hier weet je nooit.' Zei hij tegen hen. Dan reed hij door tot aan de startlijn en een gevorderde rijder kwam naast hem staan in zijn blauwe Vanquish. Kort knikte hij en streek even over het leer van zijn stuur. Zodra de startlichten op groen sloegen raasde hij ervandoor, ditmaal was het zonder de tunnel. Die lag opgebroken dus ja. Matt zag dat de Vanquish hem inhaalde en meteen schakelde hij naar een andere vitesse en schoot hij een eind vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:07 pm

Nathalie glimlachtte en keek hem na. Ze keek dan even naar haar dochter. "We zullen wel zien hoelang" zei ze en knipoogde. "Ik ben zo terug liefje" zei ze en gaf haar weer een kus op haar voorhoofd. Ze stond op en liep rustig tussen de auto's door. Ze moest Han even vinden maar was hij er? Ze keek even naar Matt die aan het racen was en glimlachtte. Ze liep dan verder en zag verderop DK. Was hij hier ook?! Ze snoof even en liep de andere kant uit. Vrienden van DK stonden daar. Nee he..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:09 pm

Lila knikte en keek haar vader na. Ze grijnsde en keek dan even naar haar moeder. Ze knikte even en liep dan de andere kant uit. Ze keek rond en bestudeerde een aantal motoren. Ze glimlachtte en gaapte even. Ze rende daarna naar buiten, even frisse lucht had ze nodig. Ze keek rond en ging tegen een muur zitten. Ze keek rond en het was best donker buiten. Ze hoorde de motoren brullen. Ze zag een groep jongens maar negeerde ze. Ze keek naar de hemel en keek dan rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:13 pm

Matt keek kort opzij en zag tussen al de hoofden Nathalie even staan maar hij moest verder. Ze waren bijna aan de grote steunpaal en hij lag enkele meters achter in de bocht moest hij zijn move gaan maken. De jongen reed door de bocht, en meteen zwaaide hij aan het stuuren duwde op zijn rem. Veel schilde het niet of hij was tegen de paal aangeknald. Nu ging het om presizie werk. Meteen drukte hij hard op zijn gaspedaal en hij zag de blauwe auto steeds dichter bij de finish rijden, maar toen schoot hij hem voorbij net optijd. Hij drukte hevig op zijn rem en kwam tot stilstand voor een muur. Even reed hij naar achteren en keek de andere bestuurder aan. 'Je bent verbetert, nog enkele keren oefenen en wie weet raas jij me volgende keer voorbij. Let trouwens op het schakelen.' Zei hij tegen hem en knikte vriendelijk. Toen hij opzij keek zag hij nog Nathalie nog Lila staan. Ach ze konden voor zichzelf zorgen nu. Rustig reed hij weer naar achter en draaide zich om. En begon dan te rijden richting de tunnel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:18 pm

Nathalie keek even naar Matt en glimlachtte zachtjes. Ze keek rond en twijfelde welke kant ze op zou gaan. DK of zijn vrienden? Ze zuchtte maar en liep richting de vrienden. Ze keken naar haar maar zijzelf wierp hun geen ene blik toe. Ze liep ze voorbij en bekeek wat autos. Ze keek rond maar zag Han nergens, waar zat hij toch?! Ze zuchtte even en leunde even tegen een muur aan. Lila was vast naar auto's aan het kijken en Matt was nog bezig. Ze keek rond en de vrienden waren opeens verdwene, raar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:20 pm

Lila keek nog een beetje naar de hemel en sloot kort haar ogen. Ze wilde niet naar binnen, nee liever even frisse lucht. Ze vond het af en toe wel eens leuk om alleen te zijn. Ze keek rond en de groep keek even. Ze rolde met haar ogen en keek dan naar wat auto's die voorbij scheurden of rustig voorbij kwamen gereden. Het was nu even saai maar ach, dat kon ook wel eens. Het kon niet altijd leuk zijn. Ze keek kort naar de groep en dan om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:26 pm

Matt keek voor zich heen en staarde naar de tunnel. Zou hij? Ja hij deed het gewoon. Het gat was even groot als zijn auto, met de juiste snelheid kon hij er makkelijk overheen. Hij drukte zijn gaspedaal in en trok gelijk aan zijn handrem. Met gierende bande raasde de jongen ervandoor degene achter zich, achterlatend. Hij drifte doorheen de tunnel en dan zag hij het gat, er was ook een kleine ramp geplaats dus het was al makkelijker. Hij vloog over het gat en kwam hard neer op de bovenste etage en trommelde even op zijn stuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:29 pm

Nathalie keek rond en zag Matt in de tunnel gaan. Hij kon het weer niet laten. Ze keek rond en liep rustig verder. Opeens hoorde ze een spottend lachje en draaide ze haar om. Ze zag de bende van DK en snoof even. "Wat nou weer" siste ze naar de groep en keek ze aan. De jongens keken elkaar even aan en grijnsden. "Wie we daar hebben, Nathalie. Het lekkere ding van DK" zeiden ze spottend. Nathalie snoof, ze was verandert. Ze liep op de jongen af en pakte hem bij zijn kraag. Ze duwde hem tegen een muur en snoof. "Hou je kop, ik ben niet van hem" siste ze dreigend en liet hem weer los. Ze stapte achteruit en zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:32 pm

Inmiddels was Matt langs de andere kant weer naar beneden gereden en kwam bij de plaats waar Nathalie stond er weer uit. Kort staarde hij naar de jongens en stapte uit. 'Hé, idioten, lazer op. Ga de hielen van Dk likken.' Riep hij geirriteerd naar hen en reed tot bij Nathalie. 'Goed gehandeld, ik ga even kijken waar Lila uithangt.' Zei hij tegen haar en knipoogde. Meteen trapte hij weer op het gaspedaal opweg naar buiten, iedereen ging natuurlijk uit de weg voor hemm, en anders reed hij er gewoon overheen. Zijn dochter ging voor op alles en iedereen samen met Nathalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:35 pm

Nathalie keek op en zag toen Matt. Ze glimlachtte en knikte even. Ze keek de jongens nog eens dreigend aan en snoof. "Sukkels" mompelde ze kwaad en liep rustig naar haar eigen auto. Ze zette haar neer en keek even rond. Ze haatte het echt, stomme eikels ook! Ze zette haar muziek even op en keek rond. Inderdaad, waar hing Lila uit?

Lila keek rond en zag de groep naar haar toekomen. Nee he! Ze snoof en wendde haar blik af. De jongste kwam naar haar toe. "Hoi" zei hij en grijnsde lichtjes. Lila keek op en zweeg. "Hoi" antwoordde ze kortaf. De rest keek grijnzend toe hoe de andere jongen met haar begon te praten. "Je hebt een mooie auto" zei de jongen en pakte haar hand. "Ik wil je mijne wel laten zien" zei hij en trok haar recht. Hij trok expres hard dat ze tegen hem aankwam staan. Lila schrok en begon te blozen, waarom deed hij dat?!

[Ben ook Lila, geen zin om te wisselen xd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:49 pm

Matt was juist buiten en zag net wat de jongen deed. Meteen draaide hij aan zijn stuur en reed naar Lila toe. Geirriteerd keek hij naar de jongens vanuit zijn wagen en meteen deinsde er enkele achteruit. 'Lila, stap de wagen in.' Bromde hij naar haar en keek haar even aan. Als de jongen haar niet zou lossen zou hij hem klappen gaan geven, en dat was iets wat waar was. Hoe jong die kneus ook mocht zijn, van zijn dochter bleef iedereen af. Anders hadden ze te maken met hem en zijn vrienden, en dat waren niet echt een van de braafste racers die hier rondhingen. Ongeduldig trommelde hij op zijn stuur en keek afwachtend naar zijn dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opnieuw een meeting.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw een meeting..   Opnieuw een meeting.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opnieuw een meeting..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meeting.
» Tweede meeting.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Parking-
Ga naar: