IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Rondhangen..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lila
Admin

Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

BerichtOnderwerp: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 3:25 pm

Een jong meisje liep het winkelcentrum binnen. Ze verveelde haar dood en ze mistte Simon. Ze zuchtte even en liep wat rond. Af en toe keek ze eens naar de kleren en spullen die er waren. Ze keek rond en ging ergens op een bankje zitten. Ze vond het hier maar saai. Ze dacht aan Simon en even aan de andere jongen van de meeting. Ze had hem al even niet gezien, maar ze wilde hem zien. Hij was echt cool maar hij vond haar vast een kleine snotter ofzo. Ze zuchtte even en hoorde toen een bekende stem.

[Ik&DK]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
DK

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 23

Je personage
Leeftijd: 27
Partner: Maybe you can see what i'm up to

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 3:43 pm

DK reed met zijn auto door de winkelstraat. Er stond weer is een mega file bij de ophaalbrug, dus reed hij via de winkelstraat. Ineens zag hij Lila zitten. Hij grijnsde. Hij zette zijn auto niets vermoedend in een parkeer vak, en stapte nonchaland uit de auto. Hij had een zonnenbril opgezet, en liep naar het winkelcentrum. Hij gaapte even, en keek omzich heen en deed net alsof hij haar voor het eerst weer zag. 'Heey, dat is een tijdje geleden' grijnsde hij naar haar. DK wees naast haar. 'Is het goed als ik naast je kom zitten?' vroeg hij. 'Of wil het stoere meisje niet naast een grotere jongen zitten' grijnsde hij naar haar
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:06 pm

Lila keek rond en zag toen DK. Ze zag dat hij naar haar toe kwam. Zag hij haar dan toch staan? Ze keek hem aan en glimlachtte zacht. "Ik verbied je niets" zei ze zacht en glimlachtte. Ze zweeg even en keek kort rond. Even keek ze naar zijn auto en dan weer naar hem. "Mooie auto" zei ze en glimlachtte. Natuurlijk had ze zelf een mooie auto maarja. En wauw met een zonnebril was hij nog cooler!
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:12 pm

DK ging naast Lila zitten. 'Thanx' grijnsde hij naar haar. DK leunde naar achteren, en zijn gezicht werd belicht door de zon. 'Was je aan het winkelen of niet? Als je wilt wil ik wel iets voor je kopen, zo'n mooi meisje verdient wel is wat' zei hij, en knipoogde naar haar. Hij rekte zich even uit. 'Maar mag jij wel met oudere mannen om gaan van je ouders' grijnsde hij. 'Je bent toch niet zo type om naar je ouders te luisteren of wel?' vroeg hij, en keek naar wat mensen die langs liepen.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:14 pm

Lila keek hem aan en zweeg even. "Nee ik liep gewoon wat rond" zei ze en antwoordde verder niet. Ze grinnikte even en hoorde de vraag. "Zo oud ben je niet, en ik luister niet naar ze. Het is mijn leven" zei ze droog en snoof even. Het maakte haar echt niets uit wat haar ouders zeggen. Ze keek even rond en dan weer naar DK. Ze zweeg en wist even niets te zeggen.
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:22 pm

Hij grijnsde bij dat antwoord. Dat vond hij een goed antwoord genoeg. Hij glimlachte naar haar. 'Kom dan gaan we wat winkels af' glimlachte hij naar haar. 'Waar wil je als eerst heen?' vroeg hij aan haar. 'Vrouwen zijn de baas vandaag' grijnsde hij naar haar, en gaf haar een knipoog. DK stond op, en keek haar vragend aan of ze nog mee zou gaan.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:26 pm

Lila stond op en keek hem aan. "Euh oke dan" zei ze zachtjes. Ze keek hem aan en zweeg even. "Ik weet niet echt wat ik nodig heb ofzo" zei ze zacht en keek hem aan. Nee ze wist niet goed welke winkel. Ze keek even verlegen naar de grond en dan weer stil naar hem. Hij was echt cool..
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:30 pm

DK glimlachte naar haar. 'Je hoeft echt niet verlegen te zijn hoor' grijnsde hij naar haar. Hij pakte haar hand, en liep met haar een winkel in. 'Zoek maar iets uit dat je wilt' glimlachte hij naar haar. 'Dan zoek ik ook iets voor je uit' knipoogde hij. Hij liep weg, en ging iets zoeken
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 4:49 pm

Lila keek hem aan en zweeg even. Ze schrok even en volgde hem maar. Ze keek rond en liep maar door de winkel. Ze wist echt niets te kiezen. Ze liep naar hem toe en keek hem aan. "Ik weet echt niets" zei ze zacht en beet op haar lip. Ze keek hem even aan en dan naar de grond. Oh wat was hij cool maar toch was ze verlegen voor hem.
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 7:36 pm

DK liep naar een rekje met Lingerie, en pakte er een paar voor de gein uit en keek er naar. Ineens stond Lila weer naast hem. Hij keek naar haar, en luisterde wat ze te zeggen had. Hij grijnsde naar haar. 'Ag, dat geeft niet dat kijk ik wel voor je' knipoogde hij. Hij drukte de lingerie in de handen van het meisje, en een rokje + t-hirt met de tekst i'm a race bitch. 'Probeer is" grijnsde hij naar haar.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 7:39 pm

Lila keek hem aan en kreeg opeens kleren in haar handen gestopt. Ze knikte maar en liep naar een paskamer. Ze hing het shirt en het rokje omhoog en pakte de lingerie. Ze kleedde haar uit en trok het setje aan. Ze keek in de spiegel en slikte even. Het was echt groot! Ze beet even op haar lip en hield het gordijn voor haar toen ze naar DK keek. "Het setje is euhmm... Best groot" zei ze zachtjes en keek hem stil aan. Wat nu?
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 7:42 pm

DK was verder aan het zoeken toen hij ineens werd geroepen. Hij draaide zich om, en hoorde Lila zeggen dat hij te groot was. Hij glimlachte naar haar, en liep het hokje in. 'Kijk aan de achter kan kan je hem groter en kleiner maken zie je?'. DK maakte het bandje van de BH wat kleiner, en streelde met zijn hand naar beneden om het broekje wat kleiner te maken, dat deed hij ook. Hij glimlachte naar haar, en gaaf haar een kusje op haar wang en liep het pas hokje weer uit.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 7:56 pm

Lila stapte achteruit en keek hem aan. Ze keek ernaar en knikte even. Ze voelde hoe hij naar beneden streelde en begon licht te blozen. Ze voelde dan het kusje en bloosde nog harder. Ze trok dan het shirtje aan en het rokje en liep de paskamer uit. Ze keek stil naar DK. "En wat vind je ervan?" vroeg ze zachtjes en keek hem afwachtend aan. Ze vond het rokje best kort maar ach..
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:03 pm

DK keek her naar, en gaf en goedkeurend knikje. 'Hij is helemaal jij' grijnsde hij naar haar. 'Je kan eventueel ook deze broek aan trekken als je dat liever hebt' grijnsde hij naar haar, en hield een lange wijde broek met overal ritsen aan zien. 'Die vond ik ook helemaal jij' grijnsde hij naar haar. Hij wist dat hij het langzaam op moest bouwen en dat deze jongedame niet zo veel van rokjes hield.
Profiel bekijken
Nathalie
Gestorven

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Partner: Matt, ik hou van je

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:16 pm

Lila keek hem aan en bloosde. "Nou euh bedankt" zei ze zacht en keek naar de broek. "Nee dat is zeker niets voor mij" zei ze zacht en glimlachtte onzeker. Ze vond het raar zo hier te staan. In een winkel met iemand die ze leuk vond. Ze schudde de gedachte weg en keek even naar het mini rokje dat ze aanhad. Ze slikte en keek dan snel naar DK alsof ze het mooi vond.

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:22 pm

DK keek verbaasd op. 'Niet?' grijnsde hij. 'Nou dan had ik het mis'. Hij hing de broek weer op zijn plaats. 'Je mag alles van mij hebben' knipoogde hij naar haar. 'Kleed j maar weer om' zei hij zachtjes in haar oor. 'Dan ga ik vast naar de kassa'. Hij liep naar de kassa en praatte wat in het japans tegen de mevrouw.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:31 pm

Lila knikte en kleedde haar weer om. Ze pakte de spullen en bracht deze naar de kassa. Ze keek even naar de vrouw. Ze zweeg en keek dan even naar DK. Hij was cool en lief, droomprins? Ze schrok wakker uit de gedachte. Ze mocht Simon ook zo graag. Ze keek nog een keer naar DK. Hij was echt wel leuk. Ze zuchtte even en keek naar buiten, liefde was dus echt moeilijk. "Wat gaan we nu doen?" vroeg ze dan en keek hem aan.
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:49 pm

DK rekende het af. 'Arigato' grijnsde hij naar de vrouw, en liep de winkel uit met Lila. 'Wat jij wil prinses' grijnsde hij. 'Bioscoop, race bekijken, stappen wat jij wil meissie zoals ik al had gezegt vrouwen de baas' grijnsde hij naar haar Een dikke knipoog kreeg ze er [gratis xD] bij.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 8:51 pm

Lila keek hem aan en zweeg even. "Maar ik weet helemaal niets" zei ze zacht en keek hem aan. Zei hij nou prinses? Ze kon elk moment weer eens beginnen blozen! Ze zweeg dan ook en staarde even voor haar uit. Ze keek weer naar hem en slikte even. "Weet je geen plek waar mijn ouders niet komen? Ik wil niet dat ze weer gaan zeuren omdat ik met slechte mensen volgens hun omga" zei ze zacht en zuchtte even. Ze wist heel zeker dat hij haar neits zou doen, toch?
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 9:01 pm

DK glimlachte van oor tot oor toen Lila zei dat ze naar een plek wou waar geen ouders zouden zijn. 'Ik kan je mee nemen naar mijn huis als je wilt' zei DK heel serieus. 'Maar alleen als je dat echt wilt, ik weet eigenlijk niet een andere plek waar je ouders niet kunnen zijn in Tokio' zei hij zachtjes.
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   vr apr 09, 2010 9:07 pm

Lila keek hem aan en zweeg even. "Nou oke dan" zei ze zacht en zweeg even. Bij hem thuis? Ze kon al raden wat er daar kon gebeuren. Ze schudde de gedachte weg en keek DK even stil aan. Ze zuchtte even toen ze aan Simon dacht maar verbande hem even uit haar hoofd. Ze keek rond en dan weer naar DK. Ze wilde in ieder geval echt niet gezien worden door haar ouders..
Profiel bekijken
DK

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   za apr 10, 2010 6:51 pm

DK glimlachte naar haar. Hij pakte haar hand en trok haar zachtjes mee naar zijn auto. Hij zette haar ner op de voorzetel, en ging zelf ook zitten. 'Daar gaan we dna' glimlachte hij. Met vol gas reed hij richting zijn huis
Profiel bekijken
Lila
Admin

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   za apr 10, 2010 6:53 pm

Lila deed haar gordel om en keek hem aan. Ze glimlachtte zachtjes en keek naar buiten tijdens de rit. Ze dacht even aan Simon maar schudde de gedachte weg en keek weer naar DK. Hij was echt super.

[Mega inspi]
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen..   

Rondhangen..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Winkelcentrum-
Ga naar: