Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Justine

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Juline

Juline


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 18-04-10

Je personage
Leeftijd: 20
Groep:
Partner:

Justine Empty
BerichtOnderwerp: Justine   Justine I_icon_minitimezo apr 18, 2010 9:44 am

Hoi iedereen ^^

Ik heet dus in RL Justine, ben een 22jarige mams van een zoontje van 1 en woon samen met m'n vriend in België, in een deelgemeente van Hasselt.
Al zou je het toch eerder een gezellig gehucht kunnen noemen waar we wonen. Iedereen kent elkaar en soms weet men meer over je dan jezelf weet Rolling Eyes

Mijn hobby's liggen vooral bij schrijven, lezen, fotografie, met photoshop bezig zijn en alles wat met tekenen en creativiteit te maken heeft ^^

Van auto's zelf - de technische kant - heb ik dus echt geen verstand ^^ zolang je het gaspedaal indrukt en je van a naar b komt, is het voor mij al goed.
M'n eerste auto was een getunede Tigra. Helaas heb ik er geen foto's meer van en hebben vriendlief en vaderlief de motor opgeblazen >_<
Hij staat nog wel bij ons achter in de loods -nogal uitelkaar liggend -, om er soms wat aan te sleutelen en op te knappen. Dus misschien dat hem ooit weer rijd lolol

Ik ben zelf ook van plan om een airbrushcursus te gaan volgen en alle benodigde materiaal in huis te halen zodat ikzelf m'n auto -en misschien in de toekomst andere auto's - kan spuiten ^^.

Als ik eenmaal begin, blijf ik doorratelen. Ik zal voor hier dus maar ophouden met praten en verder rondsnuffelen op de site ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Justine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life-
Ga naar: