Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Home of Elyaz.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 3:37 am

Steffani zat naast elyaz in de auto en grijnsde toen hij het geld voor haar neus hield. "hou maar" Steffani had het niet zo hard nodig. Misschien kon hij er nog wel wat nuttigs mee. In de achteruit kijk spiegel zag ze de blauwe zwaailichten al. Ze hielt zich vast aan de hendel boven de deur en ging wat rechten op zitten toen ze naar de brug keek. Nou dan was haar auto ook meteen getest. Dacht ze grijnzend en ze keek achter zich. Ze schoten over de brug heen en ze politie wagens bleven staan. Eikels... dacht ze. Altijd zo Lau lopen doen met die knuppels en peperspray en over een brug springen.. nee dat durven ze niet eens in hun hoofd te halen. Ze zuchte en keek naar de staart waar ze nu in reden. Elyaz ging steeds zachter rijden en ze stopten bij een grote garage met daar boven een klein appartementje. Ze glimlachte "laat me raden, je huis?"ze grinnikte en stapte uit. Ze ving de sleutels van Elyaz op waarneer die ze naar haar gooide en ze liep richting het appartementje
- ben moe vandaar zo kort :}: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 3:50 am

Toen hij het geld gaf, zei ze dat hij het mocht houden. Kon hij het aannemen? Dacht hij. Maar hij schatte Steef wel zo in dat ze het niet terugnam. Hij grinnikte. 'Thanks' Zei hij en reed dus verder en verder. Toen hij weer bij zijn huis aankwam, drukte hij weer op het knopje om het kentekenbord weer zichtbaar te maken. Hij schoot in de lach toen ze eigenlijk al wist dat het zijn huis was. 'Jep' Zei hij en sloot de auto waarna hij de sleutels weer naar haar gooide. Hij liep naar de garagedeur en opende hem. Zijn Ferrari stond van de grond af, want daar was hij aan aan het klussen. De Audi stond erlangs. Overal lag wel wat gereedschap ect. Hij liep naar de trap. Hij keek even achterom om te kijken of ze hem volgde waarna hij doorliep en boven uitkwam. Hij ging op de bank zitten en zette de tv aan. Hij was nog lang niet moe ookal was het al erg laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 2:46 pm

Steffani greens. Ze liep achter Elyaz de garage in en keek even om zich heen. Aah zo'n zelfklusser. Ze glimlachte en keek naar de auto's in de garage. Die waren inderdaad best netjes. Voor wat ze van hem had verwacht. een Ferrari stond van de grond op zo'n... tja hoe hete dat eigenlijk? Aah een krik. Waarschijnlijk was hij aan der Ferrari aan het klussen. Zijn Audi stond ernaast en over de rest van de grond lagen gereedschappen gespreid. Wow, hier zag het er wel wat rommeliger uit dan bij haar stief pa. Maarja, het gaf wel het gevoel van doen waar je zin in hebt. Ze volgde Elyaz de trap op en kwam boven in het appartement. Het was een 1 etage woning maar wel breed waardoor het toch behoorlijk ruim was. Elyaz liep naar de bank en ging zitten waarna hij de tv aanzette. Ze lachte en liep verder naar binnen waarna ze de deur dicht deed. "Je hebt het nog wel redelijk voor elkaar hoor, Ik heb nog geen eigenhuis. eerst nog een jaartje ouderworden"lachte ze. "als je het niet erg vind, Ik die net of ik thuis ben" Ze grinnikte en liep naar de keuken waar ze even in de kastjes zocht naar een glas. Eenmaal gevonden schok ze er water in en dronk ze het glas in één keer op. Jah ze had dorst. Ze vulde het nogmaals en liep naar de bank waar ze naast Elyaz ging zitten. Right.. Wat was er op de tv ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 2:57 pm

Ookal stond de tv nu aan, zijn blik was op Steef gericht. Hij keek hoe ze de deur achter zich dichtdeed wat heel erg boeiend was. Hij luisterde naar wat hij zei. 'Achja.. 't is niet groot en luxe enzo, maar beter dan op straat zoals al die jaren' Zei hij lachend. Hier was tenminste verwarming en eten, en natuurlijk lekker bed. Hij keek naar haar waarna de tv zijn aandacht weer even in zijn greep had. Maar toen Steef weer begon te praten keek hij weer op. 'Ga je gang' Zei hij met een glimlach en keek naar haar. 'Sow beetje dorst?' Vroeg hij lachend. 'Je kan ook wel iets drinkbaarders pakken uit de koelkast hoor' Zei hij met een grijns. Hij keek naar haar toen ze naast hem kwam zitten. Hij keek naar de tv maar wat er nou precies op tv was, drong gewoon echt niet tot hem door. Hij was veelste veel aan het denken. Denken aan het meidje naast hem. Ze bezorgde hem een tinteling in zijn buik die niet meer overging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 3:39 pm

Steffani zit op de bank en knikte : ik had inderdaad dorst Jah"ze glimlachte en keek naar de tv. Ze zachte wat onderuit en nam nog een slok water "Achja, water is ook best joh" zei ze grijnzend en ze keek weer naar de tv. Hij stond op 9, Veronica dus. Top Gear was bezig. Achja, het maakte haar eigenlijk niet zoveel uit welke auto's er waren. Als ze maar snel waren en goed reden vond ze het best. En van haar mochten ze er ook wel een beetje goed uitzien vond ze zelf. Ze streek met haar hand door haar, haar en bleef een beetje naar de tv zitten staren. Ze was alweer iets minder duf geworden maar alsnog gaapte ze af en toe. Haar shirt stonk naar de rook. Hmm ze zou wel kijken waarneer ze ging douche thuis, of wat ze vanavond nog zou doen. Al zou ze wat inplannen zou er van de helft toch niks komen. ze dronk het glas water op en keek even naar links waar Elyaz zat en grijnste. ze zat wel best zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 3:55 pm

Hij staarde naar de tv. Maar hoe hard hij ook probeerde, zijn aandacht kon hij er echt niet bijhouden. Hij gaf de afstandsbediening aan haar. Hijzelf had er toch niks aan aangezien hij er toch niks van meekreeg. Hij ging achterover zitten. 'Als je nog wat wilt moet je maar zeggen' Zei hij. Zijn drang naar drugs werd groter en groter. Hij probeerde de gedachten eraan weg te drukken. Maar hoehard hij het ook wilde ontkennen aan zichzelf, hij kon er niet omheen dat hij toch licht verslaaft aan die zooi was. Hij had zijn kaken op elkaar geklemt en hij probeerde hard zijn gedachten aan de kant te krijgen. Hij keek even naar Steef. Hij kwam erachter dat wanneer hij naar haar keek, het zijn gedachten voor even aan de kant zette. Hij besloot maar naar haar te blijven kijken aangezien hij zijn gedachten dan niet hoefde te onderdrukken. 'Ehm, zullen we iets gaan doen?' Vroeg hij uiteindelijk. Want het zou haar ook op de zenuwen kunnen gaan werken als hij haar de heletijd aankeek.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 4:04 pm

Steffani kreeg de afstand van Elyaz en grijnsde ze zapte naar MTV. Altijd beter dan dat andere gezeik. 'Als je nog wat wilt moet je maar zeggen' Zei Elyaz tegen haar. Ze knikte "Jah is goed hoor" Elyaz ging achter over zitten en drukte zijn kaken op elkaar. Dat kon ze zien in haar oog hoeken. Ze wist wel waar hij aan dacht. Vroeger was ze er zelf ook één, zo'n drugs verslaafde. Dat was nou niet haar beste tijd dus ze wou elyaz wel helpen. Misschien kon ze hem helpen af te kicken. Nouja laten we daar allemaal maar nog niet over na denken en ze voelde Elyaz naar haar kijken. Een hele tijd lang. Ze glimlachte en keek naar hem waarna hij iets voor stelde te gaan doen. "hmm" Ze beet een op haar onder lip en kon het gewoon niet laten. Ze boog zich naar Elyaz toe en gaf hem een kus op de mond waarna ze hem begon te zoenen. Geen idee wat Elyaz er van dacht maar ze zou het wel zien en anders.. Jammer dan. Dat boeide haar eigenlijk niet wat er anders gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimezo dec 26, 2010 4:15 pm

Hij keek haar vragend aan en zag dat ze op haar onderlip beet. Ze boog zich naar hem toe en gaf hem een kus waarna ze hem begon te zoenen! Hij was licht verward maar toen ze begon te zoenen deed hij gewoon gezellig mee^^. Hij legde zijn arm om haar heen. Na een tijdje zo gezoend te hebben, sloot hij zijn lippen weer op mekaar en deed zijn hoofd rustig achteruit. Hij keek naar haar. Ja.. Dit had hij nou niet bepaald verwacht dat ze ging doen toen hij vroeg of ze wat wilde doen.. Zijn arm lag nog steeds om haar heen en hij trok haar zachtjes naar zich toe. Zelfs al zou er een joint nu door de lucht vliegen, drugs konden zijn gedachten niet meer binnendringen. Alleen Steef was waar hij nu alleen nog maar aan kon denken. Hij keek met een blik van puur geluk en liefde in haar mooie ogen. Het was lang gelede dat hij met iemand gezoend had. Aangezien hij niet zo'n type was die met alles en iedereen zoende. Pas als hij echt verliefd was deed hij het, dat was dus ook de rede dat hij met haar zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 5:19 pm

Steef Glimlachte naar hem en liet zich weer terug zakken op de bank. Okee, Elyaz vond haar dus ook leuk. Gelukkig maar. Ze gaapte nogmaals en keek naar Elyaz "is het goed dat ik ff ga douche?"vroeg ze rustig en ze pakte haar mobiel waarna ze haar ma sms’te dat ze wel zou zien hoe laat en waarneer ze thuis kwam en dat er verder niks aan de hand was. Anders zou der moeder de politie gaan bellen en daar had ze helemaal geen zin in. Dat kon ze ook beter niet hebben want dan zou ze meteen opgepakt worden. Aangezien ze wel een vaker de politie achter zich aan had gehad. Vooral toen ze nog aan de drugs zat. Ze rekte zich uit en keek naar de tv. Nog wachtend op antwoord van Elyaz. Het zou vast wel mogen maar voor de zekerheid vroeg ze het toch wel. Wel zo netjes aangezien ze hier voor de eerste keer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 5:31 pm

Hij keek nog steeds naar haar. Of het goed was als ze even ging douchen? Hij schoot in je lag. 'Tuurlijk, doe maar gewoon alsof je thuis bent hoor' Zei hij met een smile en zag dat ze iemand smste. Hij hoopte maar dat ze niet nog een vriendje had waha. Hij schrok op toen hij een wouto door de straat hoorde rijden met sirene aan en vlakbij stopte. Hij liep naar het raam en keek onopvallend naar buiten door de raam zodat ze hem niet zagen. Ze liepen naar de buren. Hij zuchte opgelucht. Hij had geen zin weer in de gevangenis te belanden aangezien hij al een keer ontsnapt was daar, waardoor ze waarschijnlijk niet meer zo rustig tegenover hem deden. Hij liep naar de keuken waar hij wat te drinken pakte. Hij pakte voor de verandering eens een keer water. Hij keek naar Steef. 'Man, dat hij dit gewoon drinkt' Zei hij vol omgeloof en gooide het water in het afvoerputje waarna hij fatsoenlijk drinken uit de koelkast pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 5:46 pm

Steffani knikte 'Okee, is goed. Gaat wel lukken denk ik" Ze grijnsde en stond op waarna ze haar mobiel weer weg stopte. Ze hoorde net als Elyaz de sirenes van de Politie. God der ma zou toch niet al gebeld hebben He ? Toen ze elyaz naar het raam zag lopen bleef ze staan. Hij bleef rustig dus zou er wel niks aan de hand zijn. Ze zuchte even opgelucht en streek met haar hand door der haar. Ze horde de kraan lopen en schoot in de lach toen Elyaz de opmerking maakte "Achja het is in ieder geval lekker goedkoop"zei ze grijnzend. "maar Okee ik ga ff douche" Ze pakte haar tas en liep door naar achter waar ze een aantal deuren opentrok. De eerste was.. Hmm het toilet, en de tweede daarnaast. Bingo, daar was de douche. Ze liep naar binnen en deed de deur dicht en op slot. ze keek in het kastje en plukte er 2 handdoeken uit. Die hing ze op. Ze zette de douche aan en kleedde zich uit. ze gooide alles op een hoopje en ging onder de douche staan. Na een kwartiertje was ze klaar met douche en zette ze de douche uit. Ze stapte onder de douche vandaan;. Deed der haar in een handdoek en droogte zich met de tweede handdoek af, die ze later om zich heen sloeg. Het waren lekkere grote handdoeken die van haar schouders tot haar knieën kwamen. Elyaz was dan ook wel lang. Zij zelf ook wel redelijk met haar 1.75 maar toch. Ze haalde de deur van het slot en deed hem open. "elyaz, heb jij toevallig nog een boxer, jogging broek en een shirt voor mij ofzo?" Ze lachte. Ze ging niet die stink kleding van vandaag aan trekken. Dat rook helemaal naar de alcohol Enso. Nouja ze gooide de kleding van vandaag gewoon bij el in de was. Kon haar het was schelen, hij zou het vast niet erg vinden. Hoopte ze althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 6:00 pm

Hij zette zijn glas neer en liep weer naar het raam. De wouten kwamen naar buitengelopen met wietplantjes. Die zouden ze zeker gaan verbranden, dat deden ze altijd. Nou.. Dan hadden ze toch een beter leven bij El vond hij. Hij deed een bivakmuts om zijn kop zodat ze hem niet zouden herkennen. Hij liep naar de andere kant van de kamer en opende het raam. Hij keek op zijn horloge. Hij schatte dat ze er een kwartier ofzo over zou doen dus dat kon wel. Hij klom uit het raam en ging door de buren zn raam naar binnen. Hij zag al de plantjes staan. Hij nam er telkens drie tegelijk mee naar zijn kamer. Na een tijdje waren ze op aangezien de wouten ook meenamen. Hij bleef nu in zijn kamer en deed de muts af. Hij telde hoeveel hij er nu had. 15 plantjes had hij nu. Mét toppen. Hij greens en zette ze vlug veilig weg. Hij hoorde Steef roepen. Hij schoot in de lag. Of ze een boxer, jogging broek en shirt kon krijgen. 'Ja hoor' Zei hij lachend en liep naar zn slaapkamer waar hij de kleren pakte en naar de badkamer bracht.

-Sorry, ik had niet zo ontzettend veel inspi als jij xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffani

Steffani


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-10
Leeftijd : 26

Je personage
Leeftijd: 17
Groep: The samurai.
Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 6:47 pm

Steef hoorde Elyaz vanuit zijn kamer roepen dat het goed was. Ze glimlachte en pakte de kleding aan toen hij ze bracht. "dankje"zei ze en ze gaf hem een kusje. "uhm, ik kom zo wel naar de woonkamer" zei ze kalm en ze deed de deur dicht waarna ze even snel de kleding aan trok. Ze trok eerst de boxer aan en daarna haar Bh , waarna de joggingbroek en het shirt volgend. Ze droogte der haren goed af en deed het in een knot. Ze deed de deur weer open en liep naar de keuken waar ze ene glas cola pakte en daarna in de woonkamer op de bank neerplofte. MTV stond nog steeds op en ze liet het zo maar staan waarna ze even door het raam naar buiten keek. Bij de buren stond het raam wagen wijd open en nu ze beter keek hierzo ook. Ze fronste even en keek naar Elyaz. Wat had die uitgespookt? en ze grijnsde even. Ze dronk wat van haar cola en drukte zichzelf lekker in de bank.
- ik nu ook niet meer xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitimema dec 27, 2010 6:55 pm

Hij bloosde licht toen ze hem een kusje gaf. Maar door zijn huidskleur viel dat gelukkig niet zo erg op. 'Oke, ik wacht daar wel' Zei hij met een glimlach en ging daarzo heen. Hij keek even vlug door het raam en zag dat de wouto's weg waren. Hij keek naar zijn nieuwe plantjes. Die konden gezellig bij zijn oude staan. Hoe meer hij naar de plantjes keek, hoe meer hij zin kreeg in een joint. En hoe minder hij de drang kon weerstaan. Hij klemde zn kaken op mekaar. Hij wilde er gewoon niet aan toegeven. Hij zette de tv weer aan en staarde ernaar. Maar het drong gewoon echt niet tot hem binnen. Nou maar hopen dat Steef snel terug zou komen.. Dacht hij tussen zijn gedachten aan drugs door. Hij keek op toen ze aan kwam lopen met cola en bij hem op de bank kwam zitten. Hij legde zijn arm om haar heen. Zijn gedachten bestonden nu uit: Steef, dé zoen en de hoop op nog een zoen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Home of Elyaz. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Home of Elyaz.   Home of Elyaz. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Home of Elyaz.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elyaz Lazato

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: The City :: Wolkenkrabbers-
Ga naar: