IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

In coma..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

BerichtOnderwerp: In coma..   di dec 28, 2010 3:56 pm

Piep..Piep.. De grote machine die aan het meisje vasthingen. Ze piepten de hele tijd. Haar hartslag was rustig, heel rustig. Nathalie lag op het bed. Vredig en rustend. Haar ogen gesloten en haar lichaam doodstil. Het was een tijd geleden dat ze het ongeluk gehad had. Expres dankzij DK. Wraak had hij genomen op alles, dus op haar. Ze lag er al twee maanden. Bijna niemand wist dat ze hier lag. De dokters twijfelden steeds weer om de machine te stoppen. Ze wisten niet of ze zou overleven. Al wilden ze eerst de familie van haar vinden. Ze moesten weten wat er was en het zou dan hun beslissing zijn om de machine te stoppen of niet. Verder gebeurde er nog niets met haar. Ze bewoog niet en werd nog niet wakker. De dokters zochten steeds weer naar familie van het 25-jarige meisje. Maar ze vonden nog niets. Nog niet..

Legende

Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

BerichtOnderwerp: Re: In coma..   di dec 28, 2010 10:23 pm

Verbaasd dat hij er heelhuids was aangekomen stapte hij moeizaam uit de wagen en wandelde het ziekenhuis binnen. Daar liep hij naar de balie en vroeg naar Nathalie. 'Bent u familie of een verwant?' Vroeg een vrouw aan hem op een irritante toon. 'Ik ben haar vriend.' De vrouw fronste en knikte kort. Vervolgens bracht een van de verpleegsters hem naar de kamer waar ze in lag. Met zijn blik de gehele tijd op de grond gericht volgde hij haar en wandelde de kamer binnen. Ze lag dus echt in coma. Meteen wandelde hij naar toe en nam haar hand vast en zette zich neer op een stoel. Tranen vormde zich in zijn ogen, zachtjes bracht hij haar hand naar zijn wang en sloot hij zijn ogen. 'Het spijt me Nathalie, het spijt me dat ik je alleen heb gelaten samen met Lila, het spijt me dat ik het zo ver heb laten komen dat jij hier nu ligt. Ik wou dat ik het was die nu op dit bed lag.' Een traan rolde over zijn wang en bengelde echter aan zijn kin voor een lange tijd. Zachtjes streek hij met zijn duim langs haar hand en drukte daar vervolgens een kus op. 'Word wakkerl alsjeblieft. Ik zou niet weten wat ik zonder jouw moest doen, ik ben een wrak zonder jou. Ik heb je nodig, net als Lila. Come on, je moet wakker worden.' Een man kwam binnen en keek hem aan, de wonde viel voor hem meteen op en kalm wandelde de verpleger naar hem toe. 'Meneer, u moet verzorgd worden.' Matt schudde zijn hoofd koppig en keek naar Nathalie's gezicht. Ze moest haar ogen openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

In coma..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Nood :: Ziekenhuis-
Ga naar: