Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Angel

Angel

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 30

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: -
Partner: Heb ik niet

Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 7:40 pm

Angel glimlachte, en liep met hem mee naar zijn huis. Eenmaal daar gekomen, liep ze het appartament binnen. Ze hing haar jas op, en ging in de bank zitten. Ze keek hoe Leelou de spullen klaar zetten, en weer terug kwam. 'Oké' glimlachte ze naar hem toen hij zei dat het gereed was. 'Uhm, is het oké als ik je douch leen? Als je die tenminste heb' grijnsde Angel er bij. Ze keek hem vragend aan. Ineens ging haar mobiel. Ze keek op de display. Het was een smsje van haar Baas. 'Je hoeft morgen niet te werken, het warenhuis is gesloten door omstandigheden'. Angel grijnsde van oor tot oor. 'Ik hoor net dat ik morgen niet hoef te werken' grijnsde ze naar Leelou. 'Uitslapen!' glimlachte ze naar hem. Ze stond op, en liep naar de slaapkamer. 'Uhm.. ik had een vraagje, heb je een slaap T-shirt voor mij?' vroeg Angel verlegen aan Leelou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leelou

Leelou

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Groep: Airwaves
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 4:09 pm

Leelou krapte aan zijn achterhoofd en zei ''Ja, nee tuurlijk, ga je gang. Die tweede deur...'' Angel haar mobiel ging en ze zette een grijns op zijn gezicht. Leelou wilde vragen wat er was, maar dat leek hem niet echt gepast dus hij kon zich inhouden. Gelukkig zei ze wat er stond, het warenhuis was gesloten! Leelou glimlachte, ''sweet...''
Toen vroeg Angel om een T-shirt om de nacht mee door te brengen en Leelou haalde zijn schouders op. ''Ik heb gewone T-shirts, in wat voor wil je slapen?'' vroeg hij. De jongen had bergen aan kleding, shirts met lange mouwen, korte mouwen, mouwloos alles. Echter was Leelou wel wat breed, dus of ze daar wel mee in slaap kon vallen was voor de jongen de vraag.
Angel

Angel

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 4:28 pm

Angel keek even bedenkelijk. 'Ik denk dat ik een t-shirt met mouwtjes wil' glimlachte ze naar hem. Ze liep naar de kamer waar ze zouden gaan slapen, en legde daar haar t-shirt opgevouwen op neer. Ze had een hemd er onderaan. Ze pakte een T-shirt die Leelou haar gaf, en liep naar de douch toe. 'Tot zo' grijnsde ze naar hem. Ze liep de badkamer in, en deed de deur achter haar dicht opslot. Ze deed de douch aan, deed haar kleren uit en ging er onder staan. Heerlijk die warme straal over je lichaam heen. Ze genoot er ook daadwerkelijk van. Na een kwartier onder de douch te hebben gestaan, draaide ze de kraan dicht en droog zich af. Ze deed haar onderbroekje aan en het hemd, en het T-shirt van Leelou. Ze moest er zelf wel om lachen. Hij was veelste groot, maar hij zat wel lekker. Ze liep de badkamer uit en liet het lachend aan Leelou zien. 'Hij is veelste groot' grijnsde ze naar hem. 'Maar hij is perfect' glimlachte ze naar hem. Ze gaf een kusje op zijn wang. 'Ik ga slapen' zei ze tegen hem, en ging in bed liggen. Ze gaapte even, en draaide zich op haar zij.
Leelou

Leelou

Je personage
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 5:27 pm

Leelou lachte toen ze zichzelf kwam showen, het shirt was inderdaad veels te groot, toch stond het haar leuk. ''Ik ruim even op, ga douchen en kom er zo aan...'' zei Leelou en liep naar de bank waar nog twee blikjes en een glas stonden. De jongen pakte het, gooide de blikjes in de prullenbak en zette het glas op het aanrecht.
Hij liep naar de badkamer en draaide de kraan open, het was eigenlijk een best mooie dag! Angel was een leuke meid en Tokio een leuke stad, hier kon hij zijn leven wel doorbrengen.

Wanneer Leelou klaar en afgedroogt was trok hij een boxer aan en liep stilletjes naar de slaapkamer waarvan hij wist dat Angel er al lag. Het was stikdonker in zijn kamer dus hij had geen idee in welk bed Angel lag. Stilletjes liep hij naar het linkse bed en voelde aan het dekbed of er iemand lag...
Angel

Angel

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 5:33 pm

Angel sliep half toen ze ineens iemand de kamer hoorde binnen gaan. Ze gaapte opnieuw, en ineens voelde ze iets bij haar rug. Ze giegelde een beetje. 'Wat doe je?' vroeg ze aan Leelou. 'Je bed staat aan de andere kant' grijnsde ze ookal kon leelou dat niet zien. Haar ogen waren al gewent aan het donker, dus kon ze leelou zien. Ze glimlachte eventjes, en ging rechtop zitten. 'Dankjewel nogmaals voor het slapen' zei ze tegen hem.
Leelou

Leelou

Je personage
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 6:48 pm

Leelou voelde dat Angel hier lag en begon -gelukkig onzichtbaar- te blozen. ''Sorry...'' zei de jongen zacht en haaste zich de andere richting in. Toen hij op de helft was hoorde hij de zachte stem van Angel opnieuw. ''Geen probleem... Juist gezellig...'' zei Leelou zacht.
De jongen liep naar het andere bed en kroop onder de dekens. Hij had de neiging om opnieuw een gesprek te beginnen maar besefte dat Angel wilde slapen. Leelou was helemaal nog niet moe, maar er was verder nog niets te doen in zijn kamer...
Angel

Angel

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 7:49 pm

Angel gaapte opnieuw maar kon maar niet in slaap komen. "Wat doe jij meestal om in slaap te komen?" vroeg ze aan Leelou. Angel schoot ineens iets leuks te binnen voor morgen, en moest haar glimlach onderdrukken. Leelou zou dat nu vast wel kunnen zien. Alleen haar ogen begonnen te twinkelen van opwinding voor morgen. Ze rekte zich uit, en staarde naar het plafond. 'Is er jou ooit iets overkomen dat je terug zou willen draaien?' vroeg Angel ineens. Ze wist niet vanwaar die vraag kwam, maar ze dacht er aan.
Leelou

Leelou

Je personage
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 7:59 pm

Leelou haalde zijn schouders op, terwijl hij wist dat Angel het niet kon zien. ''Gewoon liggen...'' antwoordde de jongen kortaf, waarna een redelijk ernstige vraag voor Leelou kwam. Was er iets wat hij ooit terug wilde draaien?
''Ja...'' zei hij kortaf en draaide wat in bed. Hij had de neiging om het verhaal te vertellen, om op te biechten hoe zijn laatste race werkelijk gelopen was, om op te biechten wat de reden was waarom hij niet meer aan het racen was. Toch deed hij het niet, bang om haar af te schrikken.
''Dat heeft iedereen toch wel?'' mompelde hij wat vaagjes, in de hoop dat ze het liet rusten...
Angel

Angel

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 8:17 pm

"Ja,.. Ja ik denk dat iedereen dat wel heeft ja" zei ze bevestigend op het antwoord van Leelou. Ze had eigenlijk vrijweinig aan die Ja maar als hij er over wou praten zou hij dat vast wel uit zich zelf doen. Angel gaapte. 'Ag, mijn moeder zong altijd een slaapliedje voor dat ik slaap zou vallen' zei ze grijnzend. 'Weltrusten Leelou' zei ze zachtjes, en draaide zich om, en viel langzaam in een diepe slaap.

De volgende morgen scheen de zon zachtjes op het gezicht van Angel, waardoor ze langzaam wakker werd. Ze keek naar Leelou, en die lag duidelijk nog te slapen. Dat is mooi dacht Angel grijnzend. Ze stond op, en pakte haar kleren bij 1, en liep heel zachtjes de deur uit. Ze deed haar kleren aan, en liep gauw naar buiten. Ze reed op haar motor weg, en kwam na een half uur weer terug. Ze had schone kleren thuis aan gedaan. Een wit t-shirt met daarop Race bitch, en een korte broek aan net over haar dijbenen. Ze had ook gauw wat boodschappen gedaan. Ze snelde zich weer naar boven. Leelou had nog steeds niets gemerkt, en sliep nog als een roos. Angel glimlachte. Ze dekte zachtjes de tafel, en legde het zakje met Croisanten op tafel. Legde wat broodbeleg op tafel neer, en wat vruchte sap. De laatste boodschappen zetten ze in de keuken in de koelkast neer. 'Zo, dan heb ik toch nog iets terug gedaan' glimlachte ze. Ze hoorde ineens iets en keek op.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...   Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou... - Pagina 2 I_icon_minitime

Longview Street 41, Room 182, Kamer van Leelou...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Longview Street 41, Room 181, Lara's kamer.
» Leelou's garage
» Leelou en zijn auto's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: The City :: Wolkenkrabbers-
Ga naar: