Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe wereld

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 5:00 pm

Chase liep binnen in een discotheek. Hij liep direct naar de bar, bestelde twee shotjes. Deze haalde hij ook meteen achterover. Hierna liep hij naar een man, zwart haar, bruine ogen, iets kleiner en spleetogen. "Hey, Joshua."Zei Chase met een grijns terwijl hij de handen met Joshua ineen sloeg. "Tokio is inderdaat een geweldige stad, alleen wat doen al die aziaten hier?"Zei Chase met een lach. Joshua kon het waarderen. "Ben je klaar voor wat fun hier?"Vroeg Joshua. "Zeker, nog even mijn auto regelen."Zei Chase, hij kende Joshua van de VS. Joshua was iets ouder dan hem, maar opzich een aardige gozer. Hij deed af en toe mee aan races maar was meer iemand die wedde op alles, en had een aardig bedrag ge-erft van zijn vader. Onder meer door Joshua was Chase naar tokio gekomen. Dus vandaar dat hij even gedag kwam zeggen. Joshua begon wat te vertellen maar Chase lette maar half op.Daarna moest Joshua gaan, afspraak. Dus nam hij afscheid. "Ik vermaak me hier wel, genoeg meiden."Zei Chase met een grijns.

Toen Joshua weg was liep Chase weer naar de bar. Hij bestelde een biertje, was benieuwd hoe japans bier zou smaken! Hoewel dit een redelijk westerse tent was. Hij nam het bier aan, dronk het in één teug op. En keek eens of er mensen waren waarmee hij wilde praten, tenslotte had met drank als wapen kon je lekker praten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 5:02 pm

Een jong meisje was ook weer eens in de discotheek. Haar auto stond zoals altijd erachter. Nu wilde ze even binnen zijn, even genieten. Ze liep naar binnen en keek rond maar er waren geen bekenden. Deze waren vast buiten aan het racen. De wonden waren genezen, gelukkig. Ze keek rond en zag kort een jongen aan de bar. Ze glimlachtte even en liep verder. Verderop ging ze rustig aan de bar staan. Deze kende haar wel. "Hee, wat heb ik gehoord. Een ongeluk op de ophaalbrug?" vroeg deze. Nathalie knikte afwezig. De barman snapte het en liep verder. Nathalie keek even naar de dansende mensen. Ze luisterde naar de muziek en dacht aan DK. Ze wist nog niet zo goed wat ze met hem ging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:17 pm

Chase ving een blik op van een meisje, ze glimlachde. Tenminste hij nam aan dat het richting hem was. "Hey meisje."Zei Chase die naar Nathalie was toegelopen. Ze zag er op het eerste oog uit als een mooi meisje, iets gebruint en wat langer haar. "Ik ben Chase, en zou ik jou naam mogen?"Vroeg Chase aan het meisje met een glimlach. Hij vond haar toen hij aankwam lopen een beetje afwezig of verward kijken, maar dat kon natuurlijk ook aan hem liggen! Hij besloot er nog niet over te beginnen, misschien zag hij het verkeerd aan dan was het een beetje raar. Daarnaast was ook niet alles te bespreken met een vreemde, bijvoorbeeld een sterfgeval zou Chase niet graag aan iemand vertellen die hij niet kende. Chase besloot daarna ook nog wat te willen gaan drinken. "Ik ga denk ik nog eens drinken bestellen, kan ik voor jou ook iets meenemen?"Vroeg Chase tegen het meisje. Chase vond het wel beleef, had hij wat aanspraak en het was een mooi meisje meer dan zat redenen om het aantebieden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:22 pm

Nathalie keek op toen ze de jongen hoorde en knikte even naar hem. "Ik ben Nathalie" zei ze vriendelijk en keek hem aan. "Aangenaam Chase" zei ze dan en keek even rond. Kort keek ze naar de barman die nog even knipoogde. Ze glimlachtte en keek weer naar Chase. "Hoeft niet hoor" zei ze dan en glimlachtte. Ze had niet zo'n dorst dus dan moest ze niets drinken. Ze kreeg het best warm. Ze negeerde het maar even. Ze zou misschien wel eens aan Chase vragen of hij mee zou gaan. Misschien was het vandaag haar tweede race maar dat wist ze natuurlijk niet zo zeker. Ze dacht aan Han, DK en Matt maar richtte haar weer op Chase.
Terug naar boven Ga naar beneden
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:23 pm

Met een hoge snelheid kwam Job de parkeerplaats oprijden, hij parkeerde de auto wat scheef op een van de open plekken en liep de discotheek in. Hij was hier nog nooit binnen geweest, maar toen hij Nathalie hier naartoe had gebracht werd hij toch nieuwsgierig. Hij hing zijn jas op en keek rond, op het eerste gezicht was er niemand die hem bekend voorkwam.
Hij liep richting de bar en bestelde een biertje, meteen daarna zag hij Nathalie aan de bar zitten met een andere jongen,
wie hij was wist hij en niet en allemaal niet wat zijn band was met haar. Job stapte erop af en nam een slok van zijn bier.
''Hey Nathalie, alles goed?'' vroeg hij. Hij keek daarna na de jongen. ''Hoi, ik ben Job'', hij stak beleefd zijn hand uit en wachtte op antwoord van de jongen die hem wel aardig leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:38 pm

"Nathalie dus." Herhaalde Chase kort en wat zachter. Of het verstaanbaar was wist hij niet, de muziek stond nogal hard. Ze bleek niet echt een praat meid uitzichzelf, tenminste niet met vreemde. Hij bestelde nog een drankje, Sake. Om maar eens in japanse sferen te komen. "Zeg, woon je hier al lang? Je hebt iets van buiten japan. Maar dat kan aan mij liggen. Ben hier nou net een dag.."Vroeg hij aan Nathalie om maar over iets te praten en voor intresse. Ze sprak daarnaast engels, aangezien hij in engels sprak want japans kon hij voor geen meter!

Niet veel later kwam er een jongen. Vriend van Nathalie? Was moeilijk te zeggen, hoewel hij haar niet echt geliefelijk begroette. Maar dat zou Chase waarschijnlijk ook niet doen, eerst die man inspecteren! Maar voor een vriendje was hij aardig, wat verassend is tegen een vreemde man in een disco vond Chase. De jongen zag er wel aardig uit maar ook het type waarbij je niet bij de vrouw mocht praten zonder toestemming. Dus misschien een gewone vriend.
"Ow hallo, ik ben Chase."Zei hij vriendelijk en hij schudde de hand waarna hij deze weer terug nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:40 pm

Nathalie keek naar Chase en knikte. "Nog maar een maandje" antwoordde ze glimlachend op de vraag. Ze keek even rond en dan naar hem. "Ik ken geen Japan hoor" zei ze en grijnsde even. Ze hoorde toen een bekende stem en keek op. "Hee Job" zei ze en glimlachtte. "Het gaat wel hoor, met jou?" vroeg ze vriendelijk en keek hem aan. Ze glimlachtte en keek dan even naar Chase. Ze keek kort naar de barman en dan de discotheek door. Nee verder was er niemand bekends. Ze zaten vast op de parking. Nathalie zuchtte eens en keek weer naar de twee. Ze vond het hier steeds gezelliger worden maar buiten werd het vele leuker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:23 pm

"Hey, vraagje. Deze stad is toch erg bekend voor zijn racer? Weten jullie er iets van af?"Vroeg Chase maar. Tenslotte moest hij een keer wat info krijgen, zijn auto's waren er nog niet maar toch. Joshua zou een race en wat mensen regelen maar hij wilde meer. Chase hield wel van zelf informatie zoeken en kennissen regelen. Hij dronk daarna zijn drinken op en zette het op de bar. Hij keek naar Job en toen weer naar Nathalie. Hij had het gevoel dat ze niet helemaal hier lekker in haar vel zat. Maar dat zou nog even laten, laat haar het maar voorstellen anders zou het raar zijn als Chase mis zou zitten. Hij ging daarna even langs zijn stoppelachtigebaardje waarna hij zijn handen naast zich hing. Hij dacht even aan zijn auto, morgen zou zij lekker in zijn garage staan. Dan zou hij kunnen beginnen met verder sleutelen aan zijn kleine kinderen want zou zag hij zijn auto's wel. Veel geld gekost maar dat was het dan ookwel waard. In de plek waar hij vandaan kwam was hij ook een gevraagd monteur voor mensen die net iets sneller wilden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:26 pm

Nathalie hoorde de woorden en grijnsde. "Tuurlijk weten wij dat" zei ze met een grijns en pakte zijn hand. Ze trok hem mee naar buiten zo langs achter naar de parking waar vele auto's stonden. Muziek stond loeiendhard en er werd gepraat. Een paar auto's verderop zaten volop in een race. "Welkom" zei ze grijnzend en trok hem mee naar de rest. "Heey dit is Chase" zei ze en liet hem los. Ze leunde tegen een auto aan en een paar vrienden stelden zich voor aan Chase. Nathalie grijnsde en fluisterde wat in een vriends oor. Deze knikte goedkeuring en liep naar Chase. "Iemand heeft je al uitgedaagt voor een race, deze auto mag je gebruiken" zei hij en liet zijn eigen auto zien. Nathalie stapte in de hare en reed naar de plaats waar de start was. Ze gaf een paar keer gas en liet de motor brullen. De jongen keek naar Chase en gaf hem de sleutels. "Daar aan de start staat je tegenstander, succes" zei hij en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:40 pm

Chase liet zich meetrekken door Nathalie. Daarna werdt hij voorgesteld aan de mensen, hij ontmoete ze één voor één. Daarna gaf een jongen hem aan dat er een uitdaging was, en gaf hem zijn sleutels. Gelukkig kon hij wat tegen drank maar dat zou hij iniedergeval niet tegen de jongen zeggen. Hij stapte maar in en zei nog "Bedankt." Het was een mooie auto, geel met een paar strepen. Hij reed naar de uitdager. Hij dacht nog, jij ook succes met je auto. Hij stopte naast zijn tegenstander voor de race, ookal had hij geen idee hoe het parcour zou zijn. Hij mompelde tegen zich zelf, beetje inhouden. Het is een ander zijn auto en zo nuchter ben je nou ook weer niet. Behalve als het leuk wordt, laat je dan maar gaan! Eerst volgen en dan inhalen dacht hij bijzichzelf, hoewel hij wel kon genieten van de auto van de jongen. Hij had hem mooi bijgehouden, zag er goed uit, nu nog alleen goed rijden! En wat een mooie test dacht Chase bijzichzelf terwijl hij oopte op een lichte gevoeligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:44 pm

Nathalie zag dat hij kwam en grijnsde. Ze deed het raampje open. "Kijk nou, ik ben je tegenstander" zei ze en grijnsde. "Succes" zei ze en zette de muziek best hard. Ze liet de motor nog eens brullen. De jongen knikte naar Nathalie en liep naar de kant van de jongen. "Het is simpel. Je gaat bij het einde van de parking de straat op naar rechts. Daar heb je meteen links een klein straatje. Daar moet je door en als je dat volgt tussen bomen en muren dan kom je bij de finish. Er zitten wat goede bochten om te driften" zei deze en liep weg. Iemand anders telde af en riep start. Nathalie drukte haar voet op het gaspedaal en de auto schoot naar voren. Ze gaf meteen veel gas om het lange stuk van de parking al goed voorop te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:54 pm

Rechts, links straatje. Bomen, muren. Op hoop van zegen! "Dan heb ik wel een leuke tegenstander!"Zei Chase terwijl hij achter Nathalie aanging. Hij zette versnelling hoger, ging soepel. De auto reed lekker en Chase was zijn drank vergeten! De eerste bocht, deze nam Chase rustig proberen en aftasten. Totaal niet zijn stijl maar dat was met deze auto het beste, meteen uit de bocht vliegen was zelfmoord. Dat soort risico's nam hij liever met zijn auto, die overigens wel dierbaarder was maar dan was hij alleen schuldig. Hij nam de bocht keurig. Heerlijke auto, dan gaste hij wat bij. Wow meteen links! Dacht Chase terwijl zijn auto een scherpe en duidelijk sneller bocht nam. Lekker, dacht hij terwijl hij onder de bomen besloot gas te geven. Nu was het het laatste stukje.

De auto was lekker, het parcour was te doen nog wel even uittesten met zijn auto. en de mensen waren ook relax. Een heerlijk nieuwe leven, hij kon niet wachten op morgen wanneer zijn auto zou komen dan kon het feesten pas echt beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:57 pm

Nathalie grijnsde en gaf meer gas. Bij de bocht remde ze af en trok aan de handrem. De achterkant van de auto schoof mooi naar links. Meteen stuurde ze het straatje naar links in en liet hem daar meteen driften. Ze zag Chase en gaf meer gas. Ze grijnsde even en zag nog een bocht. Ze liet de auto weer driften en was al dichter bij Chase. Ze gaf nog meer gas en kwam steeds dichter. Ze vond het super te racen en dit keer, dit keer zou ze niet verliezen! Ze merktte het laatste stuk en natuurlijk kende ze het parcour. Ze reed langs links bij Chase en gaf opeens erg veel gas. Voor de scherpste bocht remde ze af en liet de auto weer driften. Ze zag de finish al en gaf goed gas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:19 pm

Chase probeerde nog het max uit de auto te halen maar dat was niet meer voldoende. Nathalie zou dit winnen. Tegen het einde schuifde hij zijn auto iets naar rechts, hierdoor kwam Nathalie ruim als eerste binnen. Maar kon hij nog met een mooi bochtparkeerslipachtige manier finishde, hij wilde gewoon even plezier hebben met de auto! Daarna stapte hij uit de auto, pakte eerst de sleutels eruit. Hij had wel genoten. Chase gooide daarna de sleutels naar de jongen."Thanx voor het lenen, hij reed geweldig."Daarna liep hij naar Nathalie."Mooie race, maar wacht maar als ik mijn eigen auto heb."Zei Chase met een grijns. "Maar goed winnen is winnen, ben ik je nu iets verschuldigd?"Zei Chase terwijl hij, voor de grap meer, buigde voor de winnaares Nathalie. Daarna stond hij weer wachtend op haar antwoord. Ze had trouwens een mooie auto, had die goed kunnen bekijken tijdens de race."Mooie auto, de jouwe? Of ook geleent?"Vroeg hij daarna aan Nathalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:22 pm

Nathalie stopte de auto met een drift en stapte uit. Ze ging op de snuit zitten en keek naar Chase. "Nee hoor" zei ze en schoot in de lach toen hij buigde. Ze keek hem aan en keek dan naar haar auto. "Jep van mij" zei ze kalm en glimlachtte. Ze had deze auto een jaar ofzo en als iemand deze durfde kapot maken dan had diegene een probleem. Een heel groot probleem zelfs. Ze grijnsde even en keek weer rustig naar Chase. "Je kan goed rijden" zei ze en glimlachtte. "Als je je auto's hebt dan kom ik wel eens langs voor een race" zei ze rustig en glimlachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: My car

Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:57 pm

"Deal dan."Zei Chase met een glimlach. "Hier, kom maar eens langs dan."Zei Chase en hij gaf Nathalie een briefje. Op het briefje stond zijn garage en tevens zijn mobiel nummer. "Zie je nog wel, zal nu maar eens slapen om morgen mijn kindjes te ontvangen!"Zei Chase terwijl hij liep richting zijn apartement en hij zwaaide nog een keer. Hij zei ook gedag tegen de jongens en meisjes op het plein. Graaide nog even in zijn binnen zak. Nummer apartement en een kleine routebeschrijving daar te komen, hij stopte even om te bekijken. Aangezien het laat werd, alcohol, was het even lang denken maar daarna was er uitgekomen. Hij dacht terug aan zijn laatste race in milaan die hij won, dat voelde geweldig. Hellaas was die groep drie dagen daarna opgepakt. Hij had geluk gehad dat de camera hem niet had geregristreerd anders was hij dat ook. Maar de rest van de groep, nouja de meeste, waren gearesteerd. Vandaag kwamen de eerste vrij dacht Chase nog. Misschien eventjes bellen? Nee, doe morgen maar dan zijn ze pas echt vrij herstelde hij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe wereld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe wereld   Nieuwe wereld I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe wereld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Discotheek-
Ga naar: