Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

This is my house

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DK

DK

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 30

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:31 pm

DK plofte op de bank. Hij was uitgeput van het gezeur buiten zijn huis. Eerst die Crahs, en nu dat gezeik met die broer van Nathalie. Hij smste haar. 'Liefje kom naar mijn huis toe, je weet waar je heen moet! kus kus me'. DK stond op en pakte wat te eten uit de koelkast en warmde het op. Hij plofte met de maaltijd op de bank en zette de tv aan. Het was er erg saai op, dus al snel zette hij de tv uit. Ineens bedacht hij iets slims. Hij dd de lichte uit, en deed kaarsen aan. Hij deed rosenblaadjes overal, en zeete wijnglazen neer. Hij begon met een heerlijk avondmaal. Hij dacht diep na over het plan waar hij mee bezig was. Hij zou het nog moet laten rusten, voor hij alle vertrouwen had van Nathalie. Hij zette het eten neer, en zette er iets op zodat het warm zou blijven. Hij zette de wijn in een emmer met ijsblokjes naast. 'Zo dat is ook weer gedaan' glimlachte DK. 'Nu wachten totdat mijn prinsesje komt'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Partner: Matt, ik hou van je

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:33 pm

Nathalie was net uit het ziekenhuis en ze had de SMS gekregen. Ze werd naar haar auto gebracht. Ze stapte in en startte deze. Ze liet even de motor eens horen en scheurde ervandoor. In de bochten liet ze de auto mooi driften en bij de grote wolkenkrabber stopte ze de auto. Ze wist inderdaad waar ze moest zijn. Ze ging naar de juiste verdieping en kwam bij de deur. Rustig belde ze aan en wachtte ze op DK. Ze dacht even over dingen. Nee Nathalie, niet meer aan denken. Je houd van hem en hij van jou. Nathalie haalde even diep adem en stak haar sleutel rustig in haar zak. Daarna hoorde ze voetstappen.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:41 pm

DK grijnsde toen de deurbel ging. Hij liep naar de deur en deed die open. 'Heey schoonheid van me' zei hij glimlachend, en liet haar naar binnen lopen. 'Geef je jas maar dan hang ik hem op voor je' zei hij liefkozend, en pakte de jas van haar over, en hing die op. 'Hoe gaat het nu met je?' hij liep naar de woonkamer en ging aan tafel zitten. 'Ik heb voor je gekookt' zei hij lief tegen haar. 'Je lievelings eten' grijnsde hij naar haar. 'En ik heb je lievelings wijn er bij gezet' zei hij glimlachend naar haar. Hij stond weer op, en liep naar haar toe. Hij gaf haar een zoen. 'Ik hou van je' fluisterde hij in haar oor.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:44 pm

Nathalie glimlachtte en liep naar binnen. Ze gaf haar jas en keek even naar de kaarsjes. "Wat lief" zei ze zacht en keek hem aan. "Het gaat wel maar..." begon ze zacht. "Dat had je echt niet moeten doen, ik heb niet zo'n honger" zei ze zacht en keek hem aan. Ze zweeg en voelde de zoen. Ze glimlachtte zacht en keek rustig naar hem. "Ik ook van jou" zei ze zacht en keek hem aan met haar bruine ogen. Ze dacht even aan Matt maar schudde de gedachte weg. Ze richtte alle aandacht nu even op DK. Hij was een beetje groter dan haar maar natuurlijk was hij ook ouder, logisch!
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:51 pm

Dk keek haar glimlachend aan. 'Is niet erg' glimlachte hij naar haar. 'Kan gebeuren'. Hij klapte in zijn handen, en mensen haalden het eten van tafel af, en liepen weer weg. 'Dan gaan we iets anders doen' zei hij liefkozend, en hij streelde haar wang. Hij ging op de bank zitten, en hij trok haar op schoot. 'Weet jij iets te doen?' fluisterde hij in haar oor. Hij keek haar vragend aan. Hij aaide haar voorzichtig over haar rug heen. Niet te hoog niet te laag. Zodat het niet te vervelend lijkt. Hij glimlachte naar haar.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:56 pm

Nathalie glimlachtte even en keek kort naar de mensen. ze keek dan naar hem en zweeg even. Ze schrok even toen hij haar op zijn schoot trok. Ze keek hem aan en glimlachtte even. "Nee niet echt" zeu ze zacht en keek hem aan. "Maar het maakt mij niet zoveel uit" zei ze zacht en glimlachtte. Ze keek even rond en dan weer naar hem. Nee, voor haar maakte het niet uit. Ze was bij hem en dat was toch deels belangrijk. Maar natuurlijk kende ze de echte Dk nog niet. Wanneer zou ze erachterkomen? Ze keek even rond en dan weer rustig naar hem. Haar bruine ogen glinsterden heel even.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 4:39 pm

DK keek haar grijnzend aan. "Weten we alle twee niks te doen" zei hij glimlachend tegen haar. Hij gaf haar kusjes in haar nek. 'Ik had je een verrassing beloofd voor we crashte" fluisterde hij in haar oor. "Weetje dat nog?" vroeg hij aan haar, en keek haar met glimmende ogen aan. Hij zette haar op de bank en stond op. "Ik kom zo terug" zei hij glimlachend. Hij liep weg, naar een kamer toe. Hij pakte zijn mobiel en las een paar smsjes die waren gestuurd. Hij gooide zijn telefoon in een kastje en draaide die opslot. Hij pakte een zwart doosje uit een ander kastje, en liep terug naar Nathalie. Hij ging op de bank zitten. "Dit is mijn verrassing" zei hij liefkozend tegen haar. Hij deed het doosje open. En daar zat een diamanten ketting in.
This is my house Ketting-spinning-wheel-goud-(velg)
( je moet dit in Diamant goud denken en dat wieltje ook helemaal van Diamant XD)
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 4:42 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte zacht. Ze voelde de kusjes in haar nek en sloot even haar ogen. Ze keek op toen ze op de bank gezet werd en keek hem na. Ze keek even op haar GSM en las een sms van Matt. Ze antwoordde en glimlachtte even. Ze stak haar GSM weg en keek op toen DK terug kwam. Ze zag het doosje en keek naar de kettin. "Wauw wat mooi" zei ze zacht en keek ernaar. Ze keek dan naar DK en glimlachtte. Ze omhelsde hem en drukte haar lippen even op de zijne. Ze liet hem los en keek hem aan. "Ik hou van je" zei ze zacht en keek anar de ketting, het was prachtig!
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 4:50 pm

Hij grijnsde. 'Ik ben blij dat je hem mooi vind' zei hij glimlachend naar haar. Hij gaf haar een knuffel terug, en drukte zijn lippen zachtjes op die van haar. Ineens hoorde hij zijn telefoon af gaan. 'Ik ben zo terug lieve schat van me' glimlachte hij. Hij stond op, en liep naar zijn kamer en deed de kamer deur achter zich dicht. Hij nam op. 'Hallo met DK' zei hij. Hij verkleurde gelijk toen hij hoorde wat er aan de hand was. 'WAT HAD IK NU TEGEN JE GEZEGT?!' schreeuwde hij door de telefoon. Hij bedacht zich ineens dat Nathalie er ook was. hij begon zachter te praten. 'Nee je moet bij de brug wezen!' snauwde hij door de telefoon. 'Ja dat weet ik! Daarom moet je het daar doen he?!' schreeuwde hij opnieuw. Hij ging op het bed zitten en keek kwaad voor zich uit. 'Ik zou maar doen wat je word gevraagt, anders krijg je met mij te maken' snauwde hij. Hij had niet in de gaten dat de deur langzaam open ging, dus praatte hij verder. 'Nee, het moet daar om 12 uur 's nachts worden gedaan, dat is wat ik zei'. Hij keek op, en zag dat Nathalie in de deur opening stond. 'Ik bel je straks terug' en DK hing op terwijl de beller nog schreeuwend DK! riep. DK keek Nathalie glimlachend aan. 'Was een vriend' zei hij zachtjes. 'Hij zou iets regelen voor me, maar hij is druk met andere dingen dus hij hoord de helft'. DK klopte op zijn bed als teken dat Nathalie naast hem moest gaan zitten.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 4:54 pm

Nathalie glimlachtte even en keek hem na. Ze keek naar de ketting en hoorde toen geroep. Ze zuchtte en stond dan op. Ze liep naar boven en keek naar binnen. Wat was er aan de hand? Ze hoorde wat hij zei en knikte kort. Ze liep naar binnen en kwam naast hem zitten. "Oke dan" zei ze zachtjes en glimlachtte lichtjes. Ze voelde een klein beetje spanning maar het gesprek dat ze gehoord had was niets speciaals. Ze keek even rond en dan weer naar hem. Ze glimlachtte even en zweeg. Ze legde haar handen op haar schoot en keek dan weer naar DK.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 4:58 pm

DK glimlachte naar haar toen ze naast hem zat. Hij gaf haar een innige zoen, en duwde haar zachtjes op het bed. Hij hing nu over haar heen, en gaf haar kusjes in haar nek. Voorzichtig ging hij met zijn handen onder het t-shirtje van Nathalie, en kriebelde haar over haar buik heen. 'Dit mag toch wel?' vroeg hij fluisterend aan haar. Hij gaf haar een zoen, gevolgt door een tongzoen. Langzaam probeerde hij haar broek los te knopen. Hij gaf weer kusjes in haar nek, en drukte een zuigzoen bij haar oor. Hij grijnsde naar haar.

[ omg? xD ]
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:01 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte. Ze zoende hem even terug en voelde hoe hij haar op het bed duwde. Ze sloot haar ogen even en voelde zijn handen. Ze keek hem aan en knikte zacht. "Jij mag alles" fluisterde ze zacht. Eigenlijk had ze het niet zo graag maar ach, hij hield van haar, toch? Ze zoende met hem mee en tongzoende even later dan ook. Ze voelde de kusjes weer en glimlachtte. Ze voelde ook hoe hij haar broek losknoopte. Het was best eng omdat ze het niet echt vaak had meegemaakt, eigenlijk nog niet! Nathalie sloot haar ogen even en gaf DK nog een kleine kus.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:13 pm

DK deed haar broek langzaam uit, en trok zijn eigen t-shirt over zijn hoofd. "Je bent maagd zeker" glimlachte hij naar haar. "Dat is niets om voor te schamen" knipoogde hij naar haar. Hij gaf haar een zoen, en deed haar slipje ook uit. Hij bevredigde haar met zijn vinger. [ ik ga niet gedetaieerd te werk XD mag ook niet (A) ]. Na een tijdje had hij het met haar gedaan, en ging opnieuw zijn telefoon. DK liet zijn hoofd op het kussen vallen. Hij was klaar met Nathalie. Hij keek kwaad nar zin display. Hij deed zijn telefoon uit, en sloeg zijn armen rond de middel van Nathalie. Hij fluisterde in haar oor: 'Je bent goed' zei hij glimlachend. Na een tijdje zo te hebben gelegen, stapte DK uit bed. Hij deed zijn kleren weer aan, en gaf Nathalie een kus op haar wang. Hij gaf haar een lingerie setje, en gaf haar een knipoog. Hij liep de kamer uit, en pakte een andere telefoon die op zijn tafel lag. Hij belde de vriend op. 'Staat alles nu al gereed of wat?' vroeg hij. Hij werd steeds kwader met de minuut dat hij sprak met de beller aan de andere kant. 'Ik zou maar opschieten als ik jou was, want dit duurt me te lang' zei hij kwaad. 'Is "Hij" er al?' vroeg hij na een tijdje. "Ok, dan kan het schauwspel zo gaan beginnen" zei hij grijnzend.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:17 pm

Nathalie hoorde de woorden en glimlachtte zacht. Ze zoende hem steeds terug en na 'het' bleef ze dan even in zijn armen liggen. Ze was blij dat dit voorbij was want deugd deed het niet, pijn had ze gevoeld! Nathalie hoorde de woorden die hij in haar oor fluisterde en bloosde lichtjes. Ze keek hem dan na en zuchtte even. Ze stond op en trok het setje maar aan. Ze trok dan de rest van haar kleren aan en bleef even op het bed zitten. Ze keek kort op haar GSM en stond weer op. Ze hoorde beneden niets meer, hij zou vast klaar zijn. Ze liep naar beneden en liep naar hem toe. Ze gaf hem een kleine kus en ging even op de bank zitten.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:39 pm

DK keek op toen Nathalie binnen kwam, en hing weer snel op. Hij keek haar glimlachend aan toen ze hem een kusje gaf, en op de bank ging zitten. "De eerste keer doet altijd pijn lieve schat van me" knipoogde hij naar haar. Hij smste de vriend dat hij er zo aan zou komen. "Ik moet zometeen even weg, dan kom ik later deze avond wel weer terug oké?" vroeg hij glimlachend aan haar. "Moet ik je naar huis brengen? Of wil je hier blijven? Of wat wil je?" vroeg hij aan haar. Hij sloeg zijn armen rond de middel van Nathalie en drukte kusjes in haar nek.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 5:41 pm

Nathalie keek hem aan en hoorde de woorden. Ze wist dat wel maar zoveel pijn? Ze keek hem aan toen hij zei dat hij weer wegging. Ze zuchtte even en keek hem aan. Ze kroop dicht tegen hem aan. "Moet het echt? Ik heb geen zin om alleen te zijn, ik wil bij jou blijven" zei ze zachtjes en keek hem aan. Ze gaf hem een kleine kus op zijn lippen en legde daarna zijn handen op haar schoot. Ze legde haar hoofd tegen hem en wachtte op zijn reactie.
DK

DK

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 7:45 pm

'Is goed ga maar met mij mee' glimlachte hij naar haar. Hij liep naar de deur en hield haar jas voor. Hij deed haar, haar jas aan en deed de deur voor haar open. 'Na u jongedame' grijnsde hij, en liet haar voor gaan. Hij liep achter haar aan, en deed de deur dicht. Hij liep met haar naar de auto, en hield haar de deur voor. 'Gaat u zitten mijn prinsesje' grijnsde hij. Hij deed de portier dicht toen ze zat, en ging naast haar zitten. 'Doe nu maar wel je gordol om' knipoogde hij naar haar. Hij deed hem ook om, en toen ze hem omhad, scheurde hij naar de haven toe..
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitimewo apr 07, 2010 7:46 pm

Nathalie glimlachtte en deed haar jas dan aan. Ze volgde hem naar buiten en stapte even later in de auto. Ze deed haar gordel om en grinnikte even. Ze was benieuwd waar ze heen gingen. Ze wist dan ook niet wat er echt aan de hand was maar daar zou ze dan erg snel gaan achterkoimen. Rustig staarde ze naar buiten en al snel kwam de haven in zicht.
Gesponsorde inhoud

This is my house Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is my house   This is my house I_icon_minitime

This is my house
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: The City :: Wolkenkrabbers-
Ga naar: