Aantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-04-10
Je personage Leeftijd: 25 Groep: I'm dealing fine on my own. Partner: Nathalie, just don't leave me now.
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:42 pm
'Dankje, volgende keer nog is proberen, maar dan sta ik hier met men Skyline. En ik zal het zeker aan Han laten weten dat je langskomt.' Zei hij tegen haar. Kort keek hij naar de kwade blik di Dk hem toewierp, Dk en Han waren ook niet de beste vriendjes dat wist hij wel. Maar bijna iedereen was tegen hem. Die gast liep te hard van stapel. Hij liep weer naar zijn wagen en keek even naar de achterkant, er zaten enkele grote krassen op, achwerd wel gerepareerd. Kort wierp hij een bezorgde blik op Nathalie en zuchte even. Hij zette zich op de snuit van zijn auto en was aan het praten met een jongen die hij al een tijdje kenden.
Nathalie Gestorven
Aantal berichten : 184 Registratiedatum : 05-04-10
Je personage Leeftijd: 25 Jaar. Groep: - Partner: Matt, ik hou van je
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:45 pm
Nathalie knikte en glimlachtte even. Ze zou het erg leuk viinden om Han weer eens te zien. Hij was echt super, net als Matt. Ze keek hem na en dan even naar DK. Deze gaf haar een kus op haar wang en grijnsde. Hij keek dan ook naar Matt. Alsof hij Nathalie van hem afgepakt had. Nathalie keek hem even aan en glimlachtte lichtjes. Ze keek dan even naar Matt en dan naar haar auto. Een vriend van Dk kwam aangelopen en de twee begonnen ook te praten. Nathalie zuchtte en zette haar op de snuit van haar auto, beter dan bij die twee te staan. Ze haatte hun gesprek altijd en zeker het geflirt van DK.
Matt Legende
Je personage Leeftijd: 25 Groep: I'm dealing fine on my own. Partner: Nathalie, just don't leave me now.
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:50 pm
Matt keek even naar Nathalie en zuchte eventjes. Ergens had hij haar altijd al leuk gevonden, maar ja nu was ze van Dk. Hij sprong recht en wandelde even naar haar toe.'Beloof me een ding Nathalie, wees voorzichtig met Dk.' Zei hij zacht tegen haar en keek haar bloedserieus aan. Kort keek hij richting zijn wagen en snoof even. Rustig liep hij weer naar zijn wagen en deed zijn deur open. Hij zette de geluidsinstallatie die in zijn koffer stak aan en meteen was er muziek voor heel de parking. Echt lang zou hij niet meer gaan blijven aangezien hij toch niet veel te doen had.
Nathalie Gestorven
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:53 pm
Nathalie keek op toen Matt kwam en hoorde zijn woorden. Voorzichtig? Ze slikte even en keek kort naar DK die knipoogde. Ze keek dan naar Matt en zweeg. Ze luisterde naar de muziek die hij opzette en bleef zitten. Waarom? Waarom zeiden mensen zoiets? Dk was toch...Lief? Ze raakte een beetje verward. Ze staarde naar de grond en had geen zin om te blijven. Maar naar huis wilde ze ook weer niet. Ze keek even rond en dan kort naar Matt. Ze verveelde haar en dat haatte ze. Bij DK wilde ze nu even niet staan, het was even genoeg. Al dat geflirt bah!
Matt Legende
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:56 pm
Matt keek haar even aan en knikte kort. Hij starte zijn motor en reed dan even naar haar. 'Ik weet niet wat jij nog gaat doen, maar ik ben pleite hier. Ik zie je vast wel weer.' Zei hij tegen haar en glimlachte zacht. Opeens hoorde hij een luide bonk op zijn wagen en keek langs de spiegel naar Dk. Matt moest zich echt inhouden om hem nu niet meteen een klap te gaan geven. Maar voor Nathalie haar neus ging hij niet vechten. 'Zie je nog wel eens.' Zei hij en toen reed hij naar beneden en verdween verdween van de parking. Waar hij heen zoutrekken wist hij nog niet maar veel zin had hij niet meer in het feit dat Dk Nathalie gewoon gebruikte.
Nathalie Gestorven
Onderwerp: Re: Meeting. di apr 06, 2010 12:58 pm
Nathalie knikte maar en hoorde het ook. Ze keek om en zag DK grijnzen. Ze snoof en liep naar hem toe. Hij legde zijn arm rond haar heen en gaf een kus. Nathalie duwde hem een beetje weg. "Laat hem met rust" zei ze kalm en keek DK aan. DK grijnsde even. "Mijn hand vloog uit" zei hij kalm en trok haar maar mee. Nathalie rukte haar los en liep naar haar auto. "Ik ga" zei ze en stapte in. Ze starte haar auto en reed de parking af. Daarna scheurde ze weg, naar de discotheek.