Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Buiten met de groep.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 11:25 pm

Een groep jongens kwamen rustig aangelopen. Een jong meisje volgde hun en een jongen liep naast haar. Beide waren even oud. De jongen liepen een steegje in langs de discotheek en keken naar Lila. "Leuk dat je meekwam" zei de ene en een valse grijns verscheen. De jongen ging voor Lila staan en snoof. "Waag het Tom" zei deze en keek hem aan. Tom snoof en duwde hem hard tegen de muur. "Wat ga je doen Simon?" siste deze en gaf hem een harde klop op zijn gezicht. Simon wendde zijn blik af en keek even naar Lila. Lila schrok en keek ernaar. Ze rende erheen en duwde Tom opzij. "Laat hem met rust!" riep ze en keek ze aan. Simon slikte even. "Niet doen" fluisterde hij zachtjes. Lila negeerde het en keek ze aan. Tom grijnsde en duwde haar ruw op de grond. "Oh wat ben ik bang" zei hij spottend en liep op haar af. Lila kroop achteruit en voelde toen een muur. Ze slikte en keek de jongen aan. Deze grijnsde en pakte haar op. Hij duwde haar tegen de muur en drukte zijn lippen op de hare. De rest begonnen te lachen en Lila begon tegen te werken. Wat wilden ze van haar?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 11:30 pm

Matt vond het toch maar niets en wasachter zijn dochter aangegaan. Toen hij recht met zijn koplampen op de muur scheen zag hij wat er gebeurde, met gierende bande reed hij naar hen toe en stopte juist voor Tom's benen. Hij sprong uit zijn wagen en trok Simon recht. Dan wende hij zich tot Tom en trok hem ruw bij zijn dochter weg en greep haar bij haar arm. 'Jij blijft met je fikken van haar af begrepen, of moet ik hier de bomen eens gaan tellen met jou.' Zei hij geirriteerd. Opeens klonk er luid gebrul enkele wagen stopte bij die van Matt en een paar vrienden stapte eruit en keken naar de rest van het kleine groepje. 'En geloof mij, vriendjes helpen ditmaal niet. En je laat je broer ook maar met rust, die slaapt vannacht bij ons of je nu wilt of niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 11:33 pm

Lila zag het licht en keek op. Tom schrok en stapte achteruit. Lila ging snel achter Matt staan en trok Simon naar haar toe. Ze slikte even en Simon zweeg. Hij trok Lila wat meer weg bij de groep en legde zijn armen rond haar. "Ik bescherm je" zei hij zachtjes en Lila slikte even. Tom snoof en zag de vrienden van Matt. De rest van het groepje deden niets, hun grijns was verdwenen als sneeuw voor de zon. Tom gromde even. "Ik krijg hun nog" siste hij en wenktte de groep. De groep rende meteen weg en trokken Tom nog mee. Lila keek ze na en keek dan naar haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitimedo apr 08, 2010 11:36 pm

Matt keek hen na en bromde nog wat. Dan draaide hij zich om en keek Simon en Lila aan. 'Ik zei het toch Lila, die gasten voorspelde niets goed. Luister, neem mijn wagen en ga wat rijden ofzo. Maar hou Simon dicht bij je.' Zei hij tegen haar. Hij taste in zijn zak en viste daar zijn sleutels uit. Hij legde die in zijn dochters hand en keek haar zacht aan. 'Wees maar blij dat je toch nog overbezorgde ouderd hebt.' Zei hij en glimlachte. 'En jij, zorg goed voor haar deze nacht. En zorg toch op zijn minst dat ze thuis slaapt, je bent ook welkom.' Zei hij tegen hem. Dan liep hij naar een van de wagens van zijn vrienden en stapte in, meteen reden ze ervandoor hoewel er een wagen wat meer achter bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitimevr apr 09, 2010 9:21 am

Lila zweeg en knikte even. Ze keek dan naar Simon en glimlachtte. Ze gaf hem de sleutels en stapte in. Simon stapte in en startte de auto. Hij draaide de auto en scheurde de andere kant op. "We gaan een mooie avond beleven" zei hij zacht en streek even over haar wang. Lila grinnikte even en keek hem lief aan. Even dacht ze aan de jongen op de meeting. Ze vond hem ook best cool. Hij moest haar vast niet omdat ze zo jong was! Ze kon het proberen. Ze keek even naar buiten en dan weer naar Simon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buiten met de groep. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten met de groep.   Buiten met de groep. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buiten met de groep.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Buiten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Discotheek-
Ga naar: