Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 25-12-10 Leeftijd : 27
Je personage Leeftijd: 17 Groep: The samurai. Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^
Onderwerp: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 12:15 am
Steffani liep over de straat. Ze had geen zin gehad om haar auto te pakken toen ze bedacht dat ze maar weer eens langs ging bij Elyaz. Ze had hem al een poosje niet meer gezien maar dat maakte voor hun niet zoveel uit. Ze hadden elkaar toch wel. Ze stapte stevig door. Ze had een kort rokjes aan en een sexy shirtje. Haar leren bruine jack had ze er over heen aan getrokken. Op haar hoge hakken liep ze door de donkere straten. Overal werd er wel drugs gedeald. Maar ze was het wel gewent. Er reed een auto langs met 3 jongens er in. Ze stopten naast haar en een van de gasten riep haar, of ze een lift wou. er was nog plek. Steffani schudde haar hoofd, mooi niet. Ze wist wel waar die gasten op uit waren. Seks.. En van die gasten riep: Aah, schatje kom nou. Steffani liep naar de auto toen en rochelde in het gezicht van de jonge. "Ik ben er en nu?" Ze stak haar middel vinger op en liep verder. het steegje in waar Elyaz woonde. Maargoed ook dat ze al zo dichtbij was. Die gaste waren zeker achter haar aan gegaan. Ze opende de deur van El zijn huis. Ze had de reserve sleutel van hem gekregen en stapte binnen. Zou hij thuis zijn? ze wist het niet maar hing eerst haar jas op en liep naar de woonkamer. Elyaz zat op de bank tv te kijken en ze glimlachte. Ze liep naar de bank en ging naast hem zitten waarna ze hem een kusje in de nek gaf. "Heey"fluisterde ze zachtjes in zijn oor.
Je personage Leeftijd: 19 Groep: The Samurai Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 12:28 am
Enorm verveeld was hij in zijn huis. Er was gewoon serieus niets te doen in zijn eentje. Zijn wietplanten waren al verzorgt, hij had al gegeten, hij had zelfs gestofzuigt! En dat was best vreemd voor hem. Hij staarde dood naar het beeldscherm van zijn laptop en tikte wat met zijn vinger op de muis. Uit pure verveling. Zijn gedachten gingen uit naar Steffani. Aan haar dacht hij steeds vaker nu hij haar al een tijdje niet meer had gezien. Hij was haar nu echt wel aan het missen. Hij stond op omdat hij toch niks te praten had op de laptop, zijn 'vrienden' waren niet online, en degene die wel online waren, waren het niet waard om tegen te praten. Hij klapt de laptop dicht en bleef doelloos in het midden van zijn kamer staan. Zijn blik viel op de tv. Ach.. Beter dan niets.. Dacht hij uiteindelijk terwijl hij naar de bank sjokte en de afstandsbediening van de tafel gritste. Hij zapte wat maar vond niet echt iets boeiend dus liet hij het maar staan om MTV. Een saai programma over tienermoeders ofzo, wat had hij daar nou weer aan? Hij keek op toen hij ineens wat hoorde benede. Een glimlach ontstond op zijn gezicht toen hij zag dat het Steef was. EIndelijk! Hij was blij haar weer eens te zien. Hij legde zijn arm om haar heen en een tinteling ging door zijn lijf bij het voelen van haar lippen in zijn nek. (net een vampier man xD) 'Ik heb je gemist..' Zei hij toen zacht.
Steffani
Je personage Leeftijd: 17 Groep: The samurai. Partner: Elyaz, mijn lekkere schat.^^
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 12:49 am
Steffani glimlachte. "ik jou ook" Zei ze zachtjes terug. Ze zakte terug naast elyaz op de bank. Ze gaf hem nog een kus op de mond. Zachtjes kuste ze op zijn onder lip.een van haar armen sloeg ze over hem heen. Het was echt een hele poos geleden dat ze Elyaz had gezien. Ze had hem gemist. Ze had gewoon te weinig tijd gehad de laatste paar weken. Ze deed haar schoenen een voor een uit met haar voeten. en keek hem even liefjes aan. Het voelde zo goed dat ze weer bij hem was. Ze gooide haar tas naast zich neer en legde de sleutels op tafel. In haar oog hoeken zag ze de wietplantjes staan en ze greens. Hij was er nog altijd mee bezig. Achja zolang er maar geen ongelukken gebeurde vond ze het best. Ze zoende hem nog eens zachtjes.
Je personage Leeftijd: 19 Groep: The Samurai Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 12:58 am
Haar antwoord deed hem goed, was hij gelukkig niet de enige geweest. Hij genoot van de kusjes en gaf haar er natuurlijk ook. Toen ze haar schoenen een voor een uitdeed en haar sleutels op tafel legde, zette hij de tv uit. Daar had hij nu toch geen aandacht meer voor, niet dat hij dat net wel had maar dannog. Rustig keek hij haar aan met zijn grijze ogen. Met dank aan Tamsel. Hij trok haar zo'n beetje over zich heen zodat ze met haar rechterbeen aan de buitenkant van zijn rechterbeen, en met de linkerkant hetzelfde. Nu kon hij haar tenminste recht aankijken:D
Steffani
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 1:12 am
Elyaz trok haar over hem heen en ze glimlachte. Nu kon hij haar recht aan kijken en zij hem. Ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne en opende haar mond een beetje. Ze draaide met haar tong om de zijne en speelde er wat mee (xd) Af en toe deed ze haar mond weer dicht en gaf ze hem weer een kus. Ze knoopte, knoop voor knoop, zijn blouse open. Ze kuste steeds lager tot zijn navel ongeveer. Heel rustig aan ging ze weer naar boven. Haar ogen ontspannen gesloten. Der ging vanavond wel wat gebeuren. Dat wist ze zeker (ugh, ugh) Ze streelde hem wat over zijn borstkast en legde haar , haar over haar andere schouder zodat ze daar geen last van had.
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 1:25 am
Haar lippen voelde als fluwele kussentjes, evenals haat tong. Eigenlijk hoefde hij niet meer zoveel te doen aangezien zij nu non-stop bezig bleef. Hij vond het wel goed zo:D Hij keek rustig naar haar toen ze de knoopjes van zijn blouse een voor een open ging maken. Hij beet zachtjes op zijn onderlip bij de aanrakingen van haar lippen steeds lager, maar toen ze bij zijn navel weer omhoog ging baalde hij. (Ja heel erg, je hebt m gekwetst) Damnit.. Dacht hij maar de rest zou nog wel gaan gebeuren.. Hoopte hij dan maar xD.
Steffani
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 1:35 am
Steffanie knoopte nu ook zijn broek los (nu kan je nie meer in de war raken xD). Ze kuste hem in zijn nek en op zijn mond. ze knoopte ooh haar blousje los en deed hem uit. Ze wachte een beetje af wat elyaz ging doen. Ze ging zelf natuurlijk niet al het werk zitten doen (Jennii!!!..) Ze zoende hem nog zachtjes en wachte af. Ze trok alvast zijn broek wast omlaag en knoopte haar rokje open waarna ze die ook omlaag schoof. Nogsteeds kuste ze hem teder, in zijn nek.Op zijn buik, en op zijn mond.
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 1:51 am
Elyaz keek naar haar en besloot dat hij zelf ook maar eens wat werk moest gaan verrichten. (Tammii!!!..) Zijn broek was nu dus los en hij had zijn blousje ook van zijn lijf afgedaan. Zijn broek was nu dus ook uit, en haar kleren waren uit. Nu alleen nog het licht, zijn boxer en het ondergoed. Het schiet al op mensjes.. 'Het bed ligt zachter' Fluisterde hij zacht in haar oren terwijl hij opstond en zo met zijn armen om haar heen naar de slaapkamer ging lopen. Want om het op de bank te doen was niet echt prettig.. x'D
Steffani
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 2:05 am
Steffani greens en knikte " is goed"fluisterde ze zachtjes. Ze voelde hoe de gespierde armen van El haar naar de slaap kamer brachten. Het bed lag inderdaad veel beter. het licht was uit, de kleding ook. Nu alleen nog her onder goed. Ze kroop onder de dekens tegen elyaz aan. onder het deken deed ze haar string uit en klikte ze haar bh los die ze even later buiten het bed gooide. Ze zoende hem nog eens en pakte even later een Cding (hahha xd) uit een van de laatjes, naast het bed. Ze wist het wel te vinden. Zemaakte het pakte open en hield het voor El zijn neus. Ze mocht dan wel de pil slikken . Ze vond het wel zo handig het veilig toen (kugh, soa's xd )
Onderwerp: Re: Love , I wanna... wo maa 02, 2011 2:13 am
Eenmaal op de slaapkamer aangekomen ging hij vast liggen en kroop lekker onder de dekens. Lekker warm:D Hij trok zijn boxer uit en trapte die het bed uit. Hij voelde haar warmte toen ze zo dicht tegen hem aan kwam liggen. Hij streelde haar zachtjes. Toen ze zo aankwam met het beroemde Cding(Zo staat het ook in me woordenboek ja) en het voor zijn neus hield, keek hij er een beetje droog naar. Tja.. Het hoorde erbij, en een kind hoefde hij nog niet, en ook geen zweertjes, pus of weet ik veel wat. Dus dan maar zo x'D