Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Buiten.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimema apr 05, 2010 10:35 pm

De discotheek. Luide muziek hoorde je tot buiten en vele mensen zaten binnen. Dansen en drinken. Maar dit keer was het achter de discotheek. Een paar prachtige auto's stonden er geparkeerd. De eigenaars zaten daar, elke avond. Een Lancer Evo stopte bij de andere auto's en een meisje stapte uit. Dit keer was zij erbij. Dit keer zou ze racen! Een grijnsje sierde haar lippen en rustig liep ze naar het groepje. De jongens begroetten haar. Nathalie voelde een boks op haar schouder en ze grijnsde. Ze kende de jongens wel, sommigen niet. Ze ging op haar auto zitten en keek naar de rest. Ze was benieuwd of er nog zouden komen. Een persoon waar ze tegen zou kunnen racen, haar eerste keer. Over de straten, de ophaalbrug. Racen om een overwinning, ja dat wilde ze. Haar auto was sneller gemaakt dus dat was perfect. Het meisje keek om haar heen tot ze iets hoorde. Haar auto was een beetje stuk door de race met Matt maar dat maakte haar niet veel uit. Even dacht ze aan DK en zuchtte. Ze hoorde iets en keek op.
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 1:32 pm

DK liep met wat vrienden stoer te doen. Praten over de Chickies die er rond liepen in de discotheek. Grijnzend liep hij de discotheek uit. Even frisse lucht dacht hij. Ineens zag hij Nathalie. Hij grijnsde van oor tot oor. Langzaam liep hij naar haar toe. 'Heey schoonheid, dat is een tijdje geleden dat ik mijn race prinsesje zag' glimlachte hij naar haar. Even raakte hij haar wang aan. 'Wat brengt jou hier?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij keek haar vragend aan. Zijn auto stond verder op geparkeerd. Hij had geen zin dat er straks allemaal krassen op zaten, als hij merkte dat die er wel op zaten zouden er een paar koppen gaan rollen. Hij keek Nathalie vriendelijk en glimlachend aan.

[ geen idee hoe ik moet reageren met deze Personage XD aangezien ik de film niet heb gezien weet ik niet hoe is Razz ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 1:34 pm

Nathalie hoorde een stem en keek op. Ze zag DK en glimlachtte lichtjes. Ze keek hem aan en zweeg even. "Zo lang is het niet" zei ze kalm en keek hem aan. Ze voelde de aanraking en had zin zijn hand weg te slagen. Ze kende hem al wel een tijdje, heel aantastelijk. Ze dacht even aan Matt en keek DK aan. Ze bleef rustig op haar auto zitten en keek even naar de rest. Ze knikte even naar iemand die ze kende en keek dan weer naar DK. Als Matt zou komen zou het weer eens ruzie worden, een gevecht of een race. Ze kende DK nu al wel een maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 1:46 pm

'En heb je al veel geraced?' vroeg hij aan haar. Hij keek even naar wie ze had geknikt, maar keek al weer gauw terug naar nathalie. Vrienden van hem kwamen even vragen of hij weer naar binnen ging. 'Nee ga maar vast' grijnsde hij. Zijn vrienden liepen weer naar binnen. 'Of heb je niet meer geraced' hij keek even naar de auto van Nathalie. 'Nou zo te zien race je nog steeds'. Hij liep even een rondje op de auto. De auto had hier en daar een deuk. 'En gewonnen of verloren?' vroeg hij aan haar. Hij ging weer voor haar staan, en keek haar weer aan. Hij bestudeerde even haar lichaam. Ow wat had ze een lekker lichaam dacht hij bij zich zelf. Eens zal ze van mij zijn, dat wist hij heel zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 1:50 pm

Nathalie keek hem aan en schudde haar hoofd. "1x met Matt" zei ze kalm. Ze hoopte maar dat hij niet kwaad werd. "Verloren. Het was mijn eerste keer" zei ze en zweeg. Ze keek hem aan. Ze was blij dat het minder erg was als de vorige keer of zou dat nog komen? Ze zweeg en keek rond. "En waarom heb je daarstraks op Matt zijn auto geslagen?" vroeg ze dan en keek hem aan. Ze wilde de waarheid. Soms werd ze gek van die ruzie. Ze keek even rond en dan maar weer naar hem.

[We hadden een topic waar ik tegen Matt racete en DK had op de auto geslagen toen Matt wegging, dan weet je het x')]
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 2:04 pm

'Laten we dat maar vergeten hm lief?' zei hij tegen Nathalie. Hij keek haar aan. 'Weetje dat ik iets ben vergeten te doen?' zei hij grijnzend. Hij kwam iets dichterbij met zijn gezicht. 'Ik ben vergeten mij lieveling een kus te geven' fluisterde hij in het oor van Nathalie. Hij drukte nathalie op haar motorkap naar achteren en gaf haar een intense zoen. Hij hoefde geen verklaring aan haar te geven vond hij. Dat ging haar niets aan. Hij ging van haar af en grijnsde naar haar. Hij trok haar weer van de motorkap af en drukte haar tegen zich aan. 'En wat ga je vandaag doen lekkerding?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 2:07 pm

Nathalie zuchtte en keek hem aan. Ze wilde wat zeggen maar hoor de de vraag en zijn woorden. "DK" zei ze zacht maar ze werd al op de motorkap gedrukt. Ze voelde de zoen en werd alweer rechtgetrokken. Ze keek hem aan en stond tegen hem aan. Ze hoorde de vraag en keek hem aan. "Geen idee" zei ze rustig en keek hem aan. Ze bleef maar staan en zo kon ze hopen dat het niet té erg ging worden. Ze keek even rond en dan maar weer naar hem. "Zeg nu de waarheid over Matt. Je haat hem he?" vroeg ze dan en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DK

DK


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 27
Groep: -
Partner: Maybe you can see what i'm up to

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 2:11 pm

Hij keek haar vragend aan. Hij vond het een vreemd antwoord. Hij zuchtte diep. 'Sorry Nathalie, ik bedoelde het niet zo..' zei hij zachtjess. Hij trok haar weer tegen zich zelf aan. 'Ik heb een verrassing voor je, daar vrolijk je vast van op, en vergeet je wat ik bij Matt heb gedaan beloofd' luisterde hij in haar oor. Hij trok Nathalie mee naar zijn auto, en duwde haar zachtjes in de passagiers stoel. 'Zit je goed? Je hoeft je gordol niet om te doen, we zijn er zo' zei hij tegen haar, en keek haar serieus aan. Hij liep om, en ging naast haar zitten bij het stuur. Hij gaf gas.


Laatst aangepast door DK op di apr 06, 2010 2:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 3:58 pm

[Heb het geëdit zodat het andere topic klopt Wink]

Nathalie keek hem aan en zweeg even. Ze hoorde wat hij zei en keek hem aan. "Matt kan de kosten nu betalen maar oke" zei ze maar en stapte in. Ze luisterde naar hem en zweeg. Zou ze het zo laten of toch omdoen? Ach hem vertrouwde ze wel. Ze knikte even en bleef zitten. Vaak staarde ze uit het raam en zweeg ze. Zeker nu want er hing spanning in de lucht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 4:53 pm

Na lang zoeken had Job eindelijk de discotheek gevonden. Hij had een aantal omweggetjes gemaakt. Het was best moeilijk om nu al de weg te kennen in een grote stad. ''We zijn er'' zei hij vriendelijk en glimlachte even.
''Kun je het vanaf hier redden? Of moet ik nog met iets helpen?'' vroeg hij snel. Hij was er niet zeker van of hij een gewonde vrouw hier zomaar moest achterlaten. Maar dat was wel haar opdracht, haar hier afzetten bij de discotheek.
Job keek op zijn horloge, het was al later dan hij dacht. Hij moest zo maar richting zijn huis gaan. Misschien dat hij nog snel iets te eten kon maken, gelukkig had hij altijd wat kant-en-klare maaltijden klaar staan.
Op het moment dat hij aan eten dacht begon zijn maag te knorren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 4:55 pm

Nathalie knikte. "Ik kan het wel" zei ze en glimlachtte. Ze stapte uit en keek nog even naar Job. "Bedankt, ik zie je nog wel" zei ze en deed de deur dicht. Ze liep naar haar Mazda en keek even naar de rest. Een vriend kwam naar haar toe. "Wat gebeurde er?" vroeg hij geschrokken. Nathalie keek hem aan. "Vertel ik je later" zei ze en stapte in. Ze startte haar auto en de motor brulde. Ze drukte het gaspedaal in en met een drift draaide ze de auto om. Ze schoot vooruit langs Job en ze draaide met een drift af. Daarna scheurde ze weg, op naar Matt en Han..
Terug naar boven Ga naar beneden
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitimedi apr 06, 2010 5:00 pm

Job grijnsde even nadat Nathalie op een gave manier was weggereden.
''Dat kan ik ook'' mompelde hij en drukte het gaspedaal naar beneden. Met een wielspin en een kleine drift scheurde hij over de parkeerplaats van de discotheek. Hij zag nog een aantal mannen die blijkbaar vrienden waren van Nathalie,
hij kende ze niet en had nu ook geen tijd om kennis met ze te maken. Hij moest even nadenken hoe hij bij zijn huis kon komen, het was niet de makkelijkste opgave, maar het was een voordeel dat zijn huis in een wolkenkrabber was,
die kon je makkelijk zien boven alles uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buiten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten.   Buiten. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buiten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Buiten met de groep.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Discotheek-
Ga naar: