Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

[Verhaallijn] Problems?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

[Verhaallijn] Problems? Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimema apr 05, 2010 10:54 pm

Problems?

Inleiding

Nathalie woont al een maand in Tokio Drift. Ze heeft een prachtige snelle auto en kent al een klein groepje in Tokio. Eentje daarvan is DK. Hij vind Nathalie erg leuk en is rijk. Maar hij wilt haar niet voor de liefde. Hij wil haar voor het geld en voor haar lichaam. Zo word hij nog populairder. Nathalie weet er niets van maar Han wel. Hij weet wat DK van haar wil. Hij probeert er dan ook voor te zorgen dat ze uit zijn buurt blijft maar zal dat lukken?

Huidige stand

Nathalie is een maandje in Tokio. Ze kent al een klein groepje en doet nog niet meteen mee aan races. Ze gaat altijd naar meetings en daar komt ze haar broer tegen, ook buitengegooit dus.

Meespelende mensen

Nathalie
Matt
Han
DK
Vinovitsch

Gezocht

Kijk bij accountmarkt

Extra

Matt: Matt rijd voor Han
Vinovitsch: Helpt Nathalie

Interesse? Meld het maar!

Mvg

Laatst aangepast door Nathalie op wo apr 07, 2010 10:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 4:02 pm

Huidige stand

Nathalie is samen met DK. Hij is blij en na de meeting zijn ze samen bij de discotheek. Hij probeert nog een beetje te flirten en neemt haar mee. Samen gaan ze naar de ophaalbrug waar het ergste gebeurd: een crash!
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 4:47 pm

Huidige stand

De crash was best erg. Nathalie zat onder de wonden maar ze is goed verzorgt. Ze leert Job kennen en die brengt haar naar haar auto. DK achtervolgt ze en Nathalie komt bij Han en Matt. DK is er ook!
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:01 pm

Huidige stand

Matt is verongelukt met zijn motor. Samen met Nathalie werd hij in het ziekenhuis onderzocht. Ze zijn apart gezet als opdracht van DK. DK is alleen met Matt, hoe loopt dit af?
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:06 pm

Huidige stand

DK en Matt hebben gesproken. DK bedreigde Matt maar hij liet hem met rust. De broer van Nathalie kwam ook en deze kon zeker al niet opschieten met DK. Hij gaat weg en ook Matt komt erbij. Nathalie is blij hem te zien, blij dat hij nog leeft!
Rául

Rául

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 29

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:17 pm

Zijn er nog plaatsen vrij? Ik wil anders best meespelen.
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:21 pm

ja hoor!
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 9:32 pm

Huidige stand

Matt vertelde samen met Leelou slechte dingen over DK. Voor Nathalie is het de druppel. Iedereen doet gemeen maar DK is zo lief. Ze vertrekt uit het ziekenhuis en krijgt een SMS van DK. Daarna gaat ze naar zijn huis..
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedi apr 06, 2010 10:47 pm

Huidige stand

Een tweede meeting is gestart. Natuurlijk is Nathalie van de partij. Haar 3de race word uitegvoert. Ze racet tegen een vriend van DK die iets van plan is. Wat zou er gebeuren?
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 9:25 am

@Rául: Misschien kan je een vriend van DK zijn of juist van Han en Matt. Dan sta je dus aan hun kant ofzo xD
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:36 pm

Huidige stand

Na de crash is Nathalie naar huis gegaan. De vrienden van DK hebben haar achtervolgt en lastig gevallen. Matt en een nieuwe jongen hebben haar geholpen. Begint Nathalie Matt nou leuker dan DK te vinden?
Nathalie
Gestorven
Nathalie

Je personage

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitimedo apr 08, 2010 8:27 pm

Vervolg!

Alles is bijna opgelost. Nathalie is weer gelukkig en ze is smoorverliefd op Matt. Samen krijgen ze een dochtertje: Lila. DK is ook terug en hij wil wraak. Als Lila 15 word leert ze hem kennen. Hij verteld niets over haar moeder en hem. Ze word verliefd op hem en doet steeds slechte dingen onder dwang. Ze mag niets over hem zeggen tegen haar ouders en ze is minder vaak thuis. Loopt dat nog goed af met de kleine Lila?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Problems?   [Verhaallijn] Problems? I_icon_minitime

[Verhaallijn] Problems?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Like her mother

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Algemeen :: Prikbord :: Verhaallijn-
Ga naar: