Aantal berichten : 148 Registratiedatum : 08-04-10
Je personage Leeftijd: 16 Jaar Groep: - Partner: Can I ever trust you again.. ?
Onderwerp: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 5:49 pm
Inleiding
Lila is geboren in grote problemen. Haar moeder werd vaak lastiggevallen en er is wraak op haar genomen. Ook Lila had vroeger wel eens een probleem. Haar moeder heeft een ongeluk gehad en ligt in diepe coma. Of het ongeluk expres was weet het meisje niet. De meesten zeggen nu: Het is haar beurt.
Plot
Waarom? De reden? Hebben ze niet. Een van de handlangers heeft een zoon. De zoon is 17 en erg gemeen. Hij heeft teveel ideeën en er word voorgesteld dat hij Lila als slachtoffer neemt. De zoon word net zoals DK. Hij heeft valse ideeën met het jonge meisje. Denkend aan ongelukken en pijn. Natuurlijk mag ze niet weten dat hij niet echt van haar houd. Hij doet veel met haar en zijn vrienden helpen erbij. Het meisje raakt in een diepe depressie maar is niet bang. Ze geeft nooit op! Ze heeft twee goede vrienden. Eentje kent ze goed en hij helpt haar steeds vaker. Ze heeft hem leuk gevonden maar de zoon verleidt haar. Zo komt ze dus over hem heen. Haar andere vriend leert ze net kennen. Ze worden echt de beste vrienden en hij vertrouwt het niet. Ook hij kent de andere vriend en ze bespreken het samen. De goede vriend is stiekem op haar, kan hij haar terugkrijgen?
Meespelers
- Lila - Elyaz - Thomas - Nathalie - Matt
Gezocht
Eventueel handlanger DK of van de zoon: VRIJ De zoon: BEZET De goede vriend: BEZET DOOR ELYAZ De andere met een oogje op haar: BEZET DOOR RÁUL
xx
Laatst aangepast door Lila op di dec 28, 2010 3:35 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Rául
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 06-04-10 Leeftijd : 29
Je personage Leeftijd: 24 Groep: Partner: Is she fast enough?
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 5:59 pm
Ik wil de andere met een oogje op haar wel spelen? :p
Lila Admin
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 6:00 pm
Je personage Leeftijd: 19 Groep: The Samurai Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 6:57 pm
Whaha oke dan doe ik Sairon x'D
Lila Admin
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 6:58 pm
@Rául: Okii
@Elyaz: Jaaa :3
Lila Admin
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 7:02 pm
Update
- De nodige accounts zijn er nu - Sairon mag een topic maken voor samen met Lila - Elyaz samen een topic met Thomas, beslis zelf wie het maakt - Thomas eentje met Lila, die ik zal maken https://tokiodrift.forummotion.com/post?f=14&mode=newtopic
Je personage Leeftijd: 17 Groep: Partner: In love...
Onderwerp: Re: [Verhaallijn] Like her mother ma dec 27, 2010 7:17 pm
Ik heb besloten dat Elyaz een topic met mij mag maken, ik heb geen inspi, ik kijk zo even of ik in jouw topic kan reageren met de inspi die ik nu heb en ik heb nu tevens een ava..