Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 nice ride...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 6:05 pm

Hij keek op en knikte toen hij zei dat hij even moest wachten. Hij vroeg zich af of hij misschien een joint ofzo zou gaan halen. Hij keek verbaasd op toen Rául terug kwam met een sporttas. Wat had een sporttas nou met drugs te maken..? Dacht hij verbaast. Helemaal voor hem. Een nieuwe sporttas.. Dacht hij. Nouja.. Kon hij wel gebruiken, daar niet van, maar hij had toch wat anders verwacht. Maar de tas leek gevuld. Tenzij het gewoon zo'n zware tas was als hij nog leeg was. Hij opende hem en zag al de pakjes erin liggen. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Zijn eigen wietplantjes thuis kwamen nog niet in de buurt om dit allemaal te produceren in een half jaar! En hij had er toch een stuk of 50 in zijn huis. Hij had er 15 van de buren gestolen toen de woute ze in beslag wilde nemen. Hij keek naar hem. 'Weet je wel hoeveel dit waard is? Éen zo'n pakje is al zo'n 5000 euro waard' Zei hij vol ongeloof. Hij merkte dat de telefoon van hem ging en verstond wat hij zei, maar kon natuurlijjk niet weten wat de andere zeiden. Hij keek op toen hij vroeg of hij wat ging doen met oud en nieuw. 'Ik denk maar op stap gaan met wat vrienden ofzo, en bij mn vriendin zijn enzo' Zei hij. Hij dacht weer even aan Steef. Hij miste haar, maarja, hij wist niet waar ze woonde en had haar nummer niet. Lekker slim om het niet te vragen.. Dacht hij. Hij hoopte haar maar voor oud en nieuw nog tegen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 6:36 pm

Rául grinnikte naar Elyaz.. 'Als je dat geld echt wil geven zeg ik geen nee, en ik kan het ook wel verkopen, maarja.. Risico's... Hou het nou maar gewoon ik gebruik het spul toch niet.' Zei hij.. Hij wist wel mensen waar hij het spul aan kon verkopen, maar dit was net zo makkelijk, en hij gebruikte het zelf toch niet.. Hij nam nog een trekje van zijn sigaret en maakte het ding toen uit.. Hij keek weer naar Elyaz.. 'Weetje, ik heb geld zat, en verdien alleen maar aan klanten die drugs bij me komen halen of hun auto laten tunen opvoeren of whatever, geloof me of niet, die euro's die ik nu misloop aan die tas, heb ik over een week dubbel terug verdiend..' Zei hij met een glimlach, hij vond het zo fijn als hij zich weer besefte hoe rijk hij eigenlijk was... Hij keek naar Elyaz.. 'Met oud en nieuw organiseer ik altijd een feest met een race, daar hoef je natuurlijk niet aan mee te doen, maar als je wil kan je hier komen met je vriendin, alles heb ik hier, eten drinken, vuurwerk.' Zei hij, terwijl hij weer een slok van zijn bier nam... 'Heb je trouwens zin om even een stuk te gaan rijden? Op een afgelegen plaats? Op de plek die ik in gedachte heb zal de politie ons toch niet zoeken..' Zei hij en zette het flesje op tafel.. Hij had zin om zijn Camry weer is uit de garage te halen en er mee te scheuren....

[inszpiloosz]
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 7:01 pm

Hij knikte toen hij vertelde over het geld en dat hij rijk was. Hij zou wel willen dat hij ook rijk was, maar aangezien hij zijn leven wel goed vond zoals het was, hoefde hij het eigenlijk niet zo te hebben. Het was leuk om veel geld te hebben, maar dan had je niets meer om naar te streven aangezien je het toch wel kon kopen dan. Hij wist nog wel zijn eerste auto. Hard werken, andere auto's opknappen en oppimpen, en dan met het geld dat hij dan verdiende telkens sparen voor een nieuw en beter onderdeel voor zijn eigen auto. Hij deed het al vanaf zijn twaalfde verjaardag. Aangezien zijn vrienden hem allemaal wel weer wat leuks leerde. Hij had veel liefde gemist in zijn jeugd van zijn ouders, maar werd al die tijd zo goed opgevangen. Nu hij er zo over nadacht was hij blij dat al zijn zelfmoordpogingen vroeger mislukt waren en zijn wonden allemaal niet fataal voor hem waren geweest. Zelfs de steekwonden niet. Hij besefte wel dat hij veel geluk had gehad. Hij keek op toen hij vertelde dat hij een feest en een race organiseerde. 'Ehm, is goed.. Als ik dr nog vind voor die tijd' Zei hij en luisterde naar wat hij nogmeer te zeggen had. Een stuk rijden, daar zegt hij geen nee tegen. 'Is goed' Zei hij met een grijns. Hij had wel zin om even flink aan te gassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 7:22 pm

Rául keek raar op.. 'Als je haar nog vind voor die tijd?' Zei hij met enige verbazing in zijn stem.. 'Je vriendin weet je toch altijd te vinden of heb ik dat zo verkeerd?' Zei hij met een lichte spot in zijn stem.. Hij grijnsde breed en liep naar zijn kluis, opende deze en haalde er de sleutels van zijn Toyota Camry uit.. 'Kan je meteen kenins maken met een van mijn snelste wagens.' Zei hij en deed de kluis weer dicht.. Hij opende de deur en liet deze open staan zodat Elyaz er ook door kon.. 'Je mag ook een van mijn wagens lenen als je wil?' Zei hij grijnzend.. Elyaz zou dat vast niet doen.. Rául keek naar Micheal.. 'Hoe ver ben je dr mee?' Vroeg hij.. 'Bijna klaar, moet alles zo weer in elkaar zetten.' Zei deze terug.. Rául knikte. 'Nice job!' Zei hij tegen hem en liep naar zn Toyota.. 'Deze is gewoon bruikbaar toch Micheal?' Vroeg hij, Micheal knikte en Rául stapte in zijn wagen.. Hij deed het gas nog niet aan, liep weer terug naar binnen, pakte zijn colt en mobiel en liep weer terug naar zijn wagen, een korte blik op het magazijn waar hij zijn vuurwerk had liggen.. Een korte blik op Micheal.. 'De airco staat wel aan daar binnen?' Vroeg hij, en het enige wat Micheal voor de zoveelste keer deed was knikken.. Rául deed hetzelfde en opende de vleugeldeuren van zijn wagen en stapte in.. En keek of Elyaz hetzelfde deed, alleen dan bij zijn eigen Porshe..
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyaz
Admin
Elyaz


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 24-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : 110% Brabander!

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: The Samurai
Partner: Steffani, voor jou ga ik door vuur en vlam

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 8:55 pm

Hij zag het raar opkijken toen hij had gezegt dat het goed was wanneer hij haar nog zou vinden voor die tijd. 'Ja.. Ik weet niet waar ze woont en was dr nummer vergeten te vragen..' Zei hij vlug. Hij wist wat de oorzaak was van dat hij het vergeten was. Hij had toen al wat drugs en drank op. Hij pakte de sporttas met al het wiet op en liep achter hem aan en keek naar de Toyota Camry die er stond. Hij hoorde het voorstel of hij in een van de andere auto's wilde rijden in plaats van in zijn eigen. Maar hoe snel en fijn andere ook waren, het liefst reed hij in zijn eigen auto's. Hij ging er verder niet zo op in. Hij liep naar zijn Porsche Gemballa en zette de tas achterin. Hij keek naar de vleugeldeuren van Rául. Hij greens. Het was een echt vette wagen. Maar natuurlijk veelste duur. Daarom had hij ervoor gekozen geen nieuwe auto's te gaan kopen maar de drie die hij had helemaal te tunen en op te voeren zodat hij met die auto's hetzelfde kon en vaak zelfs meer dan andere auto's. Hij keek naar zijn stuur en wachtte totdat Rául aanreed aangezien hij hem zou moeten volgen want hij wist die plek waar hij het over had natuurlijk niet. Hij liet zijn moter vast lopen en wachtte op Rául tot die aan zou rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 30, 2010 9:05 pm

Rául lachte zachtjes.. 'Dat hoor ik niet vaak, vriendjes die het telefoonnummer vergeten te vragen maarja..' Zei hij en sloot de deur, hij deed de garage deur open met de afstandsbediening die er voor zat op zijn dashboard kastje, met dezelfde afstandsbediening kon hij ook die van Elyaz openen en dat deed hij.. Rául gaf flink gas en reed meteen links de bocht om, aangezien 400 meter voor hem nog een reeks garages stond, niet van hem, aan die garages zat ook geen woonruimte vast, maar het was een soort pleintje met alleen maar garages, en de kant waar hij 6 garages had, was ook maar 1 huis, en dat was die van hem.. Het pleintje had 1 ingang, als je daar door was had je links van je garage's, tegenover je en rechts van je die van Rául.. Hij zag dat Elyaz op hem wachtte en hij drukte op het knopje om zijn garage te sluiten en reed voor.. Hij zag dat Elyaz ook uit de garage reed en hij sloot ook die garage.. Hij gaf vol gas en ging meteen links, het was zijn plan om naar het kleine stukje berggebied te gaan wat ze hier hadden, daar was het altijd rustig, en de wegen waren er best breed, het was niet ongevaarlijk, je kon de diepte in rijden, maar dat zou hem niet gebeuren, en hij twijfelde er niet aan dat Elyaz ook gewoon op de weg kon blijven.. Toen hij eenmaal op de weg was, en zag dat Elyaz dat ook was, gaf hij vol gas in de richting waar hij heen wou, eerst naar de snelweg, dan naar de bergen.. Het was aan Elyaz om hem te volgen, hij remde nog eenmaal.. Hij kon dat niet maken, hij had het telefoonnummer van de jongen niet, en als die hem kwijt zou raken, waar Rául wel zeker van was, dan zou hij hem niet kunnen bereiken.. Hij zette zijn auto stil en wachtte tot Elyaz naast hem zou verschijnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nice ride... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice ride...   nice ride... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nice ride...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Parking-
Ga naar: