Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tweede meeting.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:33 pm

Nathalie keek even naar de jongen en knikte even als bedankje. Ze keek weer naar Matt die haar stevig tegen zich aangedrukt had. Ze legde haar armen even rond hem en glimlachtte. Hij was echt lief voor haar, liever dan DK.. Ze schudde de gedachte weg en keek weer naar Matt. Even keken haar bruine ogen in de zijne. Ze hoorde dan de vraag en knikte. "Het gaat wel" zei ze en glimlachtte. Ze vond het eigenlijk niet zo erg meer om dicht bij Matt te staan. Nee, ze vond het niet erg meer. Ze glimlachtte lichtjes en sloot kort even haar ogen. Ze zuchtte eens en keek dan weer naar Matt met haar bruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:37 pm

Matt keek haar even aan en glimlachte zachtjes naar haar. Ergens voelde hij zich nu als een broer voor haar, en waarschijnlijk zou hij nooit meer worden dan een gewone vriend die er voor haar was. Kort streek hij even langs haar wang en liep dan weer naar zijn wagen en zette zich op de motorkap. Rustig keek hij voorzich uit en sloot even zijn ogen. 'Trouwens, hebben ze iets verteld waarom ze dit deden?' Vroeg hij peinzend aan haar en legde zijn armen gekruist over zijn borst en wachte op enige reactie van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:40 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte. Ze voelde hoe hij over haar wang streek en keek hem na. Ze keek even naar de grond en dan weer naar hem. "Nee" zei ze zacht en keek hem aan. Ze wist niet waarom ze het deden. Maar wacht eens.. Zeiden ze niets over een reden waarom DK haar wilde? Ze verzonk even in de gedachten en schudde ze snel weg. Ze begon een vermoeden te krijgen maar was het waar? Ze hoopte natuurlijk van niet. Nathalie keek kort naar Matt en dan kort naar de jongen die best stil was. Ze zuchtte en keek weer naar de grond. Opnieuw verzonk ze in allemaal slechte gedachten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:53 pm

Matt knikte en legde zich dan et was zijn dagje wel, eerst een ongeluk en nu rellen met de vriendjes van DK. Het leven kon niet beter. Kort dacht hij aan zijn vader. Zijn vader, wat als DK nu iets uitwrat met hem. Meteen sprong hij op en deed de deur van zijn auto open. Hij stapte in en keek haar even aan. 'Ik moet naar mijn vader.' Zei hij haastig. Hij legde zijn hand over de andere zetel en keek naar achter. Meteen reed hij snel achteruit en draaide dan ruw naar links zodra hij uit de steeg was. DK kende zijn vader, dus er was een kans dat er iets goed mis ging lopen met hem. Als hij het maar niet waagde om aan zijn vader te komen, dan was Tokio te klein voor beiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 12:58 pm

Nathalie keek naar Matt en knikte maar. Ze keek hem na en zuchtte even. Ze stond op en keek naar de jongen. "Ik zie je nog wel" zei ze en knipoogde. Ze stapte in de auto en startte deze. Ze draaide en reed dan weg. Ze ging maar eens wat wandelen of racen. Dan kon ze haar gedachte een beetje verzetten. Of ze zou naar de garage van Han gaan.

[Inspi]
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinovitsch

Vinovitsch


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 17
Groep:
Partner: /

Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitimewo apr 07, 2010 2:24 pm

Vinovitsch zag de het mesije weg gaan en daarna weer terug komen. Even later na er van alles was gebeurd mompelde de jongen een bedankje. Vinovitsch knikte en keek de jongen en het meisje aan die elkaar leken te kennen. Vinovitsch voelde zich plots eenzaam en dus keek hij weg en stapte een paar stappen weg van de twee. Hij had in zijn vorige stad vele vrienden gehad maar die had hij allemaal moeten achter laten omdat hij naar Tokio Drift was gevlucht. Dat was allemaal de schuld van zijn ex. Vinovitsch stak zijn geweer weer in zijn broek vanachter en trok zijn T-shirt erover zodat dat niet meer zichtbaar was. Hij zuchtte even en ging dan neer zitten, terwijl hij naar zijn auto keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tweede meeting. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede meeting.   Tweede meeting. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tweede meeting.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meeting.
» Opnieuw een meeting..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Metro-
Ga naar: