Leelou wachtte rustig op zijn nieuwe auto, hij had al een garage gehuurd om zijn oude te stallen en op die zelfde plek wilde hij zijn nieuwe auto ophalen. Een Lotus Evora was zijn nieuwe speeltje, een turquoise Evora.
Met een grote grijns zag ik mijn nieuwe speeltje aan komen rijden, een tinteling in mijn maag speelde met me. De man stapte uit, liep naar Leelou toe en Leelou liet zijn ID zien. ''Leelou Vegas?'' vroeg de man. ''Jaja, ga maar weg...'' Leelou greep zijn ID en de autosleutels uit de handen van de man.
De man stapte de auto in zonder verder nog iets tegen de man te zeggen, de man liep dan ook braafjes weg.
Leelou aaide met een grote glimlach over zijn leren stuur, duwde de sleutel in het contact, draaide en een fors gevoel van geluk stroomde door zijn aderen. De jongen gaf flink gas. Leelou klemde zijn handen om zijn stuur, zijn glimlach werd groter en in een kleine beweging liet hij de auto spinnen. Dit was leven!
Na een kleine vijf minuten spelen in de garage stopte hij en besloot hij een frietje te bestellen. Rustig ging hij tegen de linker deur van zijn auto aanzitten en wachtte rustig op zijn bestelling. Leelou was meer dan gelukkig met zijn auto!