Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Leelou's garage

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Leelou

Leelou


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: Airwaves
Partner:

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimema apr 05, 2010 11:35 pm

Lotus Exige S 240:
Spoiler:


Lotus Evora:
Spoiler:


Laatst aangepast door Leelou op wo apr 07, 2010 8:46 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leelou

Leelou


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: Airwaves
Partner:

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimedi apr 06, 2010 1:57 am

Leelou wachtte rustig op zijn nieuwe auto, hij had al een garage gehuurd om zijn oude te stallen en op die zelfde plek wilde hij zijn nieuwe auto ophalen. Een Lotus Evora was zijn nieuwe speeltje, een turquoise Evora.
Met een grote grijns zag ik mijn nieuwe speeltje aan komen rijden, een tinteling in mijn maag speelde met me. De man stapte uit, liep naar Leelou toe en Leelou liet zijn ID zien. ''Leelou Vegas?'' vroeg de man. ''Jaja, ga maar weg...'' Leelou greep zijn ID en de autosleutels uit de handen van de man.
De man stapte de auto in zonder verder nog iets tegen de man te zeggen, de man liep dan ook braafjes weg.

Leelou aaide met een grote glimlach over zijn leren stuur, duwde de sleutel in het contact, draaide en een fors gevoel van geluk stroomde door zijn aderen. De jongen gaf flink gas. Leelou klemde zijn handen om zijn stuur, zijn glimlach werd groter en in een kleine beweging liet hij de auto spinnen. Dit was leven!

Na een kleine vijf minuten spelen in de garage stopte hij en besloot hij een frietje te bestellen. Rustig ging hij tegen de linker deur van zijn auto aanzitten en wachtte rustig op zijn bestelling. Leelou was meer dan gelukkig met zijn auto!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Try..

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimedi apr 06, 2010 8:37 am

Een prachtige roze Honda S2000 reed langs de garages. Een blond meisje reed rustig rond en ze zag een jongen. Ze draaide aan het stuur en reed naar de garage. Ze stopte haar auto en stapte uit. Ze zette haar zonnebril af en bekeek de auto van de jongen even. Ze grijnsde en ging op de voorkant van haar auto zitten. "Mooie auto heb je daar" zei ze kalm en vriendelijk. Ze bekeek de auto eens goed en grijnsde. Ze hield wel van zo'n auto's maar voor haar was een Honda meer als genoeg. Ze liep weer naar de deur en draaide het contact om. Ze had geen zin om nog meer kosten aan de benzine uit te geven. Ze zette haar weer neer en keek rustig naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leelou

Leelou


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: Airwaves
Partner:

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimedi apr 06, 2010 6:43 pm

Leelou stopte een frietje in zijn mond en hoorde een andere auto aankomen. De verhalen leken overdreven, maar zo te zien was dit echt een ware carheaven. Toch was Leelou geen groot fan van de overdreven auto's, nitro vond hij min of meer voor homo's, dat zal hij zijn auto's nooit aan doen of ooit hebben aangedaan. Puur natuur keihard door de straten, het liefst in race met de politie in plaats van elkaar.
Leelou zat nog altijd lekker tegen zijn auto te luieren toen het meisje uitstapte. ''Hey...'' zei Leelou rustig en stopte nog een frietje in zijn mond. ''Kom je patat jatten?'' vroeg Leelou sarcastisch en zette het bakje naast zich neer, eigenlijk had hij helemaal geen honger, laat staan zin in die vetknuffelaars slash junk food.
''Ik ben Leelou...'' mompelde de jongen dan rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: /
Partner: You can try....

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 9:51 pm

Lara kwam rustig aanstappen.De zon scheen lekker op haar blote armen. Ze keek de jongen aan.Leelou heette hij blijkbaar.Wacht, had Lara niet al over hem gehoord. Hij had toch die groep de Airwaves dacht ze. Ze ging naast hem staan. "He ik ben Lara" Zei ze droogjes. "Ik heb wel intresse in je groep" Ze keek hem aan en haalde iets uit haar handtas.Het was een kauwgomdoosje. Ze stak er 1 dikke in haar mond en kauwde er op, dat deed ze wel netjes met haar mond dicht. Ze blaasde een grote bel en deed die ontploffen. Rustig keek Lara naar Leelou. Ze wachtte geduldig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leelou

Leelou


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: Airwaves
Partner:

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 11:07 pm

Leelou keek Lara aan terwijl hij nog tegen zijn auto aan zat, een mooi meisje van zijn leeftijd. Ze had intresse in de groep? Leelou antwoorde rustig ''Waarom? Je kent mij niet en ik ken jou niet? Waarom moet ik jou aannemen? Hier kom zitten...''
Leelou wees naar de plaats naast zich en keek even naar zijn frietje, als hij het zelf toch niet op at... De jongen pakte het bakje op en strekte zijn arm richting Lara ''Honger?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lara

Lara


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-04-10

Je personage
Leeftijd: 19
Groep: /
Partner: You can try....

Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitimedo apr 08, 2010 3:05 pm

Lara ging rustig naast hem zitten."Ik heb al wat van je gehoord"Zei ze rustig en keek hem aan.Ze had best wel honger.Ze spuugde haar kauwgom tussen planten wat verderop en nam het bakje aan."Ja dank je."Zei ze."En een meid helemaal aleen in de grote stad klinkt me niet best goed"Grijnsde ze.Lara kon zich wel verdedigen maar wat moest ze doen als ze tegenover een andere bende kwam te staan."Ik hou ook best van auto's" Ze keek even naar haar schoenen en dan naar de lucht."Maar nu ben ik te voet."Lara nam een frietje dopte het in een sausje en stak het in haar mond.Ze keek even naar haar verzorgde nagels en dan naar Leelou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leelou's garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leelou's garage   Leelou's garage I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leelou's garage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Faith's garage
» Chase garage
» Jobs Garage
» Matt's garage
» Iris Garage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Garages-
Ga naar: