Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jobs Garage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 6:17 pm

Auto's

Mazda RX-7 Twin Turbo
Spoiler:

Nissan Skyline
Spoiler:

Dodge Charger
Spoiler:

_____________________________________________________________
Met veel kabaal opende Job de deuren van een grote garage. Vanbuiten zag het er mooi uit maar vanbinnen was het een grote rotzooi, zijn grote trots onder de auto's stond daar maar. Terwijl hij binnenreed met zijn Skyline hoorde hij al een man vloekend onder een auto vandaan komen. ''Gast, dit is al je zoveelste keer dat ik je auto moet maken'' zei hij mopperend. ''Je krijgt er voor betaalt, zeik niet zo'' was het antwoord van Job. ''Als je klaar bent met de RX-7 kun je beginnen met de Skyline, die aziaten hier ook...'' Job liep richting een klein kamertje waar een klein koelkastje stond, hij opende het en maakte een blikje bier open. De man kwam ook het kamertje in. ''Ik werk hier nu al veels te lang, ik krijg amper rust van je...Je zoekt het maar uit met je auto's. Ik ben weg hier!'' Niet veel later vertrok de man en liet Job achter met de zooi en de kapotte auto's. Shit, nu moet ik alles zelf gaan doen dacht hij. Job zuchtte diep en liep richting de RX-7, daar moest niet veel meer aan geboren. Meteen daarna begon hij maar met sleutelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 6:25 pm

Rául stond naast zijn nieuwe Toyota Camry. Hij hoorde een garage deur open gaan, hij keek langs de muur, hij zag een man die een auto aan het repareren was. Hij mopperde blijkbaar, Rául kon niet horen wat ze zeiden. Hij zag de monteur even later boos weg. Hij kwam de hoek om waar Rául stond. De man lette niet op hem, en hij niet op de man. Hij stapte in zijn auto en deed de ramen open. Rául startte de motor zette hem in zijn vrij en gaf gas een zwaar lekker geluid kwam uit de Lamborghini motor, zijn vriend had die er in geplaatst en Rául wist nog steeds niet hoe. Hij schakelde over naar zijn 1 en gaf vol gas, hij kwam de hoek om, driftte, maakte een kleine donut en zette de auto weer stil, met de neus in de richting van de garage. Hij zette de auto uit en stapte uit. Rául hoorde de jongen wat zeggen, blijkbaar was hij niet blij dat hij de auto zelf moest repareren. 'Hulp nodig?' Vroeg hij kalm aan de jongen. Hij schatte de jongen ongeveer 20 jaar, maar hij kon ouder of jonger zijn. Rául ging op de motorkap van zijn auto zitten en keek toe naar wat de jongen deed. Zijn oog gleed naar een Skyline waarvan de achterkant stuk was. Hij zweeg en keek weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 6:36 pm

Na veel moeite had Job eindelijk zijn RX-7 af, hij testte hem even en ging in de auto zitten. De sleutel ging in het contact en Job draaide hem om, meteen daarna begon de auto te brommen zoals hij dat eerder ook al deed. ''Yes, eindelijk'' zei hij in alle blijheid. Hij stapte uit de auto en keek daarna op van Rául die daar opeens stond, het was bijna onmogelijk dat door het gebrom van zijn auto het Job totaal niet was opgemerkt dat er iets was gebeurd. ''Wie ben je?'' vroeg Job misschien niet op de aardigste manier. Hij liep naar hem toe en stak z'n hand uit. ''Job...Job Wilbrink'' zei hij. Job merkte op dat de jongen zijn Skyline bekeek. ''Tja...Hij was net weer klaar voor gebruik, maar meteen in de eerste race moest er weer zo'n aziaat achterop knallen...'' Job zuchtte even, zijn Skyline was echt zijn pareltje. Hij had er het meeste tijd en geld in gestopt. Hij bekeek de auto van Rául. ''Ook niet verkeerd, al ben ik meer van de tuners dan van de snelheidsmonsters.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimewo apr 07, 2010 7:42 pm

Rául keek naar de auto, hij kon niet veel bijzonders ontdekken aan de RX-7 maar je wist maar waarschijnlijk was er iets stuk onder de auto. 'Rául Gonzaléz.' Stelde hij zich kil voor. Hij keek weer naar de Skyline. 'Je moet ook niet remmen als je racet.' Grapte hij. 'Aziaten kunnen niet rijden, nooit tegen ze racen.' Zei hij rustig, hij had slechts 1 keer een auto ongeluk gehad, waarbij zijn auto over de kop sloeg en compleet totall los was. 'Ach ja, deze heeft allebei een beetje, er zit een motor in van een Lamborghini.' Zei hij iets te opgewekt. Hij bekeek de andere auto die in de garage stond. Een Dodge, hij vond het niet echt een fijn merk, maar het waren altijd stevige auto's. 'Moet ik je helpen met die Skyline of repareer je hem zelf?' Vroeg hij vriendelijk, sinds hij in Tokio was was hij bijzonder vriendelijk geweest, niet zoals hij in Spanje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Job

Job


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-04-10

Je personage
Leeftijd: 20 jaar
Groep:
Partner: -

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimedo apr 08, 2010 5:27 pm

Job luisterde naar wat Rául te zeggen had, hij keek op van de vraag.
''Nee, hij heeft te veel schade om hem zelf te maken. Ik moet hem naar een garage brengen'' zei hij.
Hij bekeek de achterkant is goed, de achterlichten lagen eraf en er zat een grote deuk in. De bumper hing ook nog is scheef en of dat nog niet genoeg was, was er ook een heleboel lak af. ''Ik had een monteur in dienst,
maar hij is er mee gekapt, hij vond het te veel werk worden ofzo...'' Job keek Rául aan, voor iemand die hij net kende leek hij hem wel aardig, het was niet zo'n arrogante kwal die dacht overal de beste in te zijn, maar hij hielp teminste mensen.
Wat lang niet iedereen deed die hij kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rául

Rául


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 28

Je personage
Leeftijd: 24
Groep:
Partner: Is she fast enough?

Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitimedo apr 08, 2010 6:14 pm

Rául keek naar de auto. 'Ik ben ook monteur geweest, en als je de goede spulen hebt, kan ik de deuk eruit halen en eventueel de lamp vervangen, wat betreft de lak, dat kan je zelf ook wel denk ik?' Zei hij kalm hij liep in de richting van de auto en bekeek de deuk, een paar keer flink aan de andere kant rammen, en het zou wat meer vorm krijgen, de lampen konden makkelijk vervangen worden, hij had zelf ook nog achter lampen in zijn garage liggen dus die kon hij wel gebruiken. Hij keek naar Job. 'Ik zag hem net weglopen geloof ik.' Zei hij rustig. Hij keek weer naar de Skyline. 'Ach ja, je moet ook zorgen dat je auto's heel blijven.' Zei hij plagerig. Hij pakte de bumper beet, die er half af hing. Hij ging op zijn knieën zitten en probeerde het ding eraan vast te maken, het was geen klik systeem, hij had alleen wat schroeven en een schroevendraaier nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jobs Garage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jobs Garage   Jobs Garage I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jobs Garage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Matt's garage
» Iris Garage
» Leelou's garage
» Faith's garage
» Chase garage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: Underground :: Garages-
Ga naar: