Tokio Drift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Highstreet 29, loft 11

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:21 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte even. "Ik weet waar ik aan begin" zei ze zacht en gaf hem een kus. Ze legde haar hand op zijn wang en streelde er zachtjes over. Ze zoende rustig verder en sloot haar ogen. Ze wist heel zeker dat ze een mooi gezinnetje zouden krijgen. Ze stopte even en keek hem glimlachend aan. Ze hield zoveel van hem! Ze sloot haar ogen weer en zoende hem opnieuw..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:45 pm

Matt keek haar aan en sloot even kort zijn ogen. Hij keek haar met een glimlachje aan en plaatste zijn handen op haar heupen en ging volop mee in de kus. Na een tijdje stond hij op met haar in zijn armen. De jongen wandelde naar het bed toe en knielde daarmet haar neer en legde hij zachtjes neer op het bed. De jongen keek haar aan en legde zijn hand even op haar wang en streek daar zachtjes langs. Dan trok hij zijn shirt uit en ontknoopte zijn broek, hij zou niet zo ruw handelen als DK had gedaan, zo was hij ook helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:47 pm

Nathalie keek hem aan en zoende met hem mee. Ze glimlachtte en legde haar armen rond zijn nek. Ze voelde het zachte bed en sloot even haar ogen. Zelf maakte ze het kleed los en trok deze uit. Ze merktte toen op dat ze het setje van DK nog aanhad. Ze negeerde het even en keek weer naar Matt. Ze wist dat hij voorzichtig zou doen. Maar misschien zou ze nog pijn voelen door DK, hopelijk niet natuurlijk. Ze sloot haar ogen en gaf Matt een lange zoen. Ze streelde zijn wang en zoende verder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 9:58 pm

Matt deed met behulp van zijn voeten zijn broek uit en keek haar dan weer aan. De jongen legde zijn ene hand op haar zijn en zoende volledig met haar mee. Kort sloot hij zijn ogen en voelde zijn hart iets sneller slaan dan hij gewoon was. Maar het voelde goed aan, heel goed zelfs.
~
Na dat ze het gedaan hadden rolde hij van haar af en legde hij zijn armen om haar heen en drukte hij haar tegen zich aan. Over zijn rug rolde een druppel zweet, en zijn haar plakte tegen zijn voorhoofd gewoon van het zweet. 'Je bent goed.' Fluisterde hij zacht tegen haar en drukte een zachte kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:00 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte. Ze zoende met hem mee en een warm gevoel bekroop haar. Na een tijd bleef ze in Matts armen liggen en sloot ze haar ogen even. Ze hoorde de woorden en bloosde zachtjes. Dk had hetzelfde gezegd en toen moest ze ook blozen. Was ze dan echt goed? Ze schudde de gedachte van DK weg en gaf Matt nog een kus. Ze glimlachtte zachtjes en keek even naar het plafond. Haar hart klopte best snel nu. Ze grinnikte even en draaide haar naar Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:07 pm

Matt keek haar aan en merkte dat ze bloosde. 'De waarheid mag toch echt wel gezegd worden hoor.' Zei hij met een glimlach en sloot even zijn ogen, hij moest even rusten nu. Na een tijd legde hij zijn hoofd tegen het hare en keek haar zo aan. 'En wat ga je eigenlijk doen als je zwanger bent. Wat gaat je broer daar van zeggen?' Vroeg hij droog aan haar en wachte even af. Kort leken zijn ogen eventjes te glanzen van het plezier, maar het was meer van de liefde die hij voor haar voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:11 pm

Nathalie gaapte even en keek wer naar hem. Ze glimlachtte en af hem een kleine kus. "Rondlopen en verder niet veel. Op meetings niet racen" zei ze en grijnsde even. Ze keek even rond en dan weer naar hem. Ze sloot haar ogen even en keek weer naar hem. Ze gaf nog een kleine kus en legde haar dichter tegen hem aan. Haar ogen sloten opnieuw. Ze vond het gezellig en ze wilde hier altijd blijven. Ze grinnikte even en keek weer naar Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:18 pm

Matt keek haar aan en glimlachte zachtjes. Rustig sloot hij zijn ogen en dommelde zachtjes in. Hij was nu wel echt moe geworden van alles wat er gebeurde. En de chlorofom zat nog een beetje in zijn lijf. Dus het duurde echt niet lang voor hij echt in slaap viel. Met zijn armen om haar heen was hij in slaap gevallen, niet echt het gezelligste maar hij kon er niets meer aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 08, 2010 10:21 pm

Nathalie merktte op dat hij sliep en glimlachtte. Ze legde haar tegen hem aan en sloot ook haar ogen. Zelf was ze ook moe maar ze vond het wakker gezelliger. Achja morgen was er toch weer een dag? Ze glimlachtte even en keek kort naar het plafond. Al snel sloot ze haar ogen weer en viel ze zelf ook in slaap. In zijn armen en tegen hem aan sliep ze verder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 12:47 pm

Na enkele uren te hebben geslapen was Matt wakker geworden en keek naar Nathalie. Rustig stond hij op zonder haar wakker te maken en wandelde door zijn huis naar de keuken. Wel trok hij zijn boxershort even aan. Hij nam een kleine plateau en legde daar wat brood op, met wat beleg. Hij viste een croissantuit een kast en vulde een glas met sinaasappelsap. Rustig wandelde hij weer terug en zette de plateau op de tafel wat verder van het bed en legde zich dan weer naast haar en keek toe hoe ze verdersliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 3:13 pm

Nathalie sliep nog best lang en na een tijd werd ze weer wakker. Ze keek op en zag de plateau. Ze glimlachtte en gaf Matt een lange kus. "Goedemorgen" zei ze zacht en ging rechtzitten. Ze grijnsde even zacht en gijng dicht bij hem zitten. Het maakte haar even niet uit dat ze niets aan had. Ze had geen zin om het setje van DK aan te gaan doen, nee niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 4:51 pm

'Goeiemorgen.' Zei hij tegen haar na de kus en gaf haar een knuffel. De jongen streek zachtjes over haar rug en gaf haar dan een kus op haar lippen en voelde het warme gevoel in zijn maag weer sterker worden. Na een tijd keek hij haar even aan en greep zijn shirt dan en gaf die aan haar. Dan kon ze die desnoods aandoen als ze wilde.

[Sorry flutpostje]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 6:26 pm

Nathalie glimlachtte en kustte hem terug. Ze pakte het shirt aan en gooide het opeens weg. Ze grinnikte en trok hem op haar. Ze gaf hem een lange kus en streek even over zijn wang. Ze sloot haar ogen even en keek hem aan. Opnieuw drukte ze haar lippen op de zijne.

[inspi]
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 7:53 pm

Matt keek zijn shirt na en fronste even. Hij werd op haar getrokken en voelde dan dat hun lippen elkaar weer raakte. Het korte gestreel over zijn wang deed hem weer helemaal weg dromen. Weer drukte ze haar lippen op de zijne waardoor hij zijn hand op haar wang plaatste en zijn andere arm gewoon naast haar legde. Een tijdje duurde de kus en dan keek hij haar weer aan en streek zacht langs haar nek en drukte daar enkele zachte kussen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr apr 09, 2010 7:56 pm

Nathalie grijnsde zacht en voelde de kussen in haar nek. Ze sloot haar ogen een tijdje en streelde over zijn rug. Heel teder en zacht. Ze tintelde even en grinnikte. "Ik hou echt veel van je" zei ze zacht en gaf hem weer een lange kus op de lippen. Ze kon hier echt dagen zo blijven liggen. Ze sloot weer haar ogen en keek dan rustig naar Matt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 12:01 pm

Matt keek haar aan en glimlachte even. 'Je betekent de wereld voor me.' Zei hij tegen haar en drukte nog enkele zachte kusjes in haar nek en streek even langs nek en keek haar dan een tijd in haar ogen aan. Zijn hart sloeg weer wat sneller dan eerst, hij was gelukkiger dan ooit. 'Mijn hart zal voor altijd het jouwe zijn.' Zei hij zacht. Hij was blij dat DK nu eindelijk uit hun leven was verdwenen, hij gaf haar nog een zachte kus op haar lippen en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 12:15 pm

Nathalie glimlachtte en sloot haar ogen even. Ze keek hem aan en gaf hem een kus op de lippen. Ze streek over zijn wang en keek hem aan. Ze had een warm gevoel en een tintelend gevoel in haar buik. Ze gaf nog een kus en sloot haar ogen weer. Ze bleef rustig met hem op haar liggen terwijl ze haar ogen een tijdje gesloten hield. Dit kon ze uren blijven doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 12:39 pm

Matt sloot zijn ogen en glimlachte even. Zachtjes streek hij over haar buik en drukte nog een lange kus op haar lippen. En hoewel hij hier een hele dag wou blijven liggen kon hij dat niet doen. Hij moest zometeen weg, om te gaan zien hoe het met zijn motor stond, waarschijnlijk zou die wel al klaar zijn. Maar toch zou hij nog even bij haar blijven liggen, hij drukte een zachte kus op haar lippen en glimlachte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 12:44 pm

Nathalie keek hem aan en glimlachtte. Ze kreeg een warmer gevoel en sloot haar ogen weer even. Ze keek hem weer aan en drukte haar lippen weer op de zijne, erg lang deze keer. Ze legde haar hand op zijn wang en sloot haar ogen terwijl ze hem doorzoende. Ze streelde over zijn wang terwijl ze haar lippen nog steeds een tijdje op de zijne hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 10, 2010 9:07 pm

Matt plaatste zijn ene hand op haar wang en hield zijn ogen gedurende de langs kus gesloten. Uiteindelijk lieten zijn lippen de hare los en keek hij haar aan. 'Hoe zeer ik ook wil blijven ik moet nu echt door.' Zei hij tegen haar en rolde dan van haar af. 'Trouwens smakelijk eten.' Zei hij tegen haar en knipoogde naar haar. Hij trok zijn broek aan en gaf haar nog een kus op haar lippen. Hij greep zijn shirt en trok dar over zijn hoofd en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 11, 2010 9:54 am

Nathalie zoende door en hield haar ogen een tijdje gesloten. Ze keek hem aan en knikte zacht. "Jammer" zei ze zacht en stond op. Ze ging tegen hem aan staan en gaf nog een lange kus. Ze had echt zin hem niet los te laten maar hij moest vast wel. Ze zuchtte even en keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 11, 2010 10:59 am

Matt keek haar aan en legde dan zijn armen om haar heen. 'Je zult vast een goeie moeder worden.' Prevelde hij zachtjes. Matt wilde haar niet loslaten maar hij moest weg, jammer genoeg. De jongen drukte haar iets harder tegen zich aan en glimlachte even. 'Vanavond gaan we samen uit.' Zei hij tegen haar en drukte haar nog een kus op haar voorhoofd en wandelde dan naar de deur. Vandaag zou hij maar eens te voet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathalie
Gestorven
Nathalie


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25 Jaar.
Groep: -
Partner: Matt, ik hou van je

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 11, 2010 11:00 am

Nathalie keek hem aan en glimlachtte. "Is goed" zei ze zacht en liep even mee. Ze deed de deur voor hem open en glimlachtte. "Tot straks" zei ze zacht en gaf hem nog een lange kus op zijn lippen. Na een tijd sloot ze de deur achter hem en ging ontbijten. Ze kleedde haar om en bleef even wat op de bank liggen. Ze was benieuwd wat ze zouden doen. Na een tijd viel ze even in slaap en sliep ze wat door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Legende
Matt


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-04-10

Je personage
Leeftijd: 25
Groep: I'm dealing fine on my own.
Partner: Nathalie, just don't leave me now.

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 31, 2010 3:20 pm

__________________________________________

Matt keek nog even achterom naar Sairon en glimlachte eventjes. Hij duwde de deur open met zijn schouder en wandelde naarde trappen. Geen lift voor hem, aan die dingen had hij altijd de pest gehad, bang dat ze zouden blijven vast zitten ofzo. Hij liep wankelend de trap op en snoof even. Dit wou hij echt helemaal niet nu. Hij wreef even over haar rug en kwam uiteindelijk op de eerste verdieping uit en wandelde naar de loft van hem en Nathalie. Kort aarzelde hij om naar binnen te gaan maar toch zorgde hij dat hij binnen ging en wandelde naar de sofa en legde haar daarop neer. Vervolgens wandelde hij naar de slaapkamer en staarde even naar het bed. Hij hurkte neer en richte zijn blik op de grond. Door de inspaning die hij had geleverd was zijn schouder weer gaan pijn gaan doen. Vervolgens stond hij weer op voor hij echter in tranen ging uitbarsten en wachte af op Sairon en de dokter. Even liep hij naar de deur zodat Sairon wist waar hij moest zijn. De man staarde de lange gang in en wreef even door zijn donkere haren. Aan zijn handen hing bloed, bloed van zijn dochter. Bloed dat er nooit zou mogen hangen. Het was net zo gelopen als bij Nathalie, alleen een ander locatie en bij Nathalie was hij met veel meer man geweest. Nu was hij het alleen, Sairon kon helpen maar dat wou hij niet, die jongen had teveel meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila
Admin
Lila


Aantal berichten : 148
Registratiedatum : 08-04-10

Je personage
Leeftijd: 16 Jaar
Groep: -
Partner: Can I ever trust you again.. ?

Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 31, 2010 3:24 pm

Lila voelde hoe ze gedragen werd en zuchtte even. Ze voelde hoe ze op de sofa gelegd werd en keek even op. Ze keek wazig naar haar vader en zuchtte. Ze kromp weer wat in elkaar van de pijn. Ze legde haar handen op haar buik en trok haar benen op. Ze sloot haar ogen en rilde nog steeds van de pijn. Angst was verdwenen. Ze voelde haar nu veilig, maar voor hoelang? Ze was bang. Bang dat ze Sairon nooit meer zou kunnen vertrouwen. Nog steeds hield ze wel van hem. Maar wat hij gedaan had was vreselijk. Ze kon alles nog herinneren, al wilde ze het beeld niet meer zien. Die woede, die blik en die pijn. Ze zuchtte nog eens en kneep haar ogen dicht van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Highstreet 29, loft 11   Highstreet 29, loft 11 - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Highstreet 29, loft 11
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Drift :: The City :: Wolkenkrabbers-
Ga naar: